کتاب مرگ ناکار

Perfectly Preventable Deaths
کد کتاب : 64779
مترجم :
شابک : 978-6001883996
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 444
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مرگ ناکار اثر دییردره سولیوان

دییردره سولیوان، متولد گالوی ایرلند، در زمینه نویسندگی کتاب نوجوان فعالیت می کند. مرگ ناکار اولین کتاب اوست که به فارسی ترجمه شده و مناسب برای نوجوانان است.
کتاب پیش رو، در عین تخیلی بودن بسیار جذاب و مرموز است و اتفاقاتی که طی داستان آن رخ می دهد فرصت کشف را در اختیار خواننده می گذارد. داستان این کتاب در ایرلند اتفاق می افتد، اساس جادوی ایرلند بر پایه ی گل و گیاه بوده بنابراین در ادامه با کلی گیاه عجیب و هیجان انگیز رو به رو خواهید شد که هر کدام نماد خاصی دارند؛ اما این بخشی از ماجراست که ریشه در اصل موضوع دارد.

کتاب مرگ ناکار

دییردره سولیوان
دییردره سولیوان در گالوی متولد شد. وی به کالج رفت و معلم شد که با کودکان اوتیستیک کار می کرد. او اکنون در Ranelagh در دوبلین زندگی می کند. سولیوان دوره ای را با سیوبهان پارکینسون گذراند که نویسندگی خلاق را در Colaiste Mhuire، Marino، Dublin تدریس می کرد. استادش او را مأمور نوشتن اولین کتابش کرد. تعدادی از کتاب‌های او در فهرست نهایی جوایز قرار گرفته‌اند و Tangleweed و Brine برنده بیست و هشتمین جایزه کتاب سال CBI شدند که توسط تصویرگر کارن وان نوشته شده است. اولین نمایشنامه سالیوان ویک...