کتاب نوهزینه کاهی

Costovation
(نوآوری پاسخ به نیاز واقعی کاربر)
کد کتاب : 50753
مترجم :
شابک : 978-6006466453
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 178
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نوهزینه کاهی اثر استیفن وانکر

نوهزینه کاهی اصطلاحی جدید است که می توان آن را در یک عبارت ترجمه کرد: نوآوری پاسخ به نیاز واقعی کاربر. اما چرا باید به دنبال مطالعه چنین کتابی باشیم؟ این کتاب نوعی از نوآوری را تعریف می کند که با برداشت های قبلی ما از این مفهوم متفاوت است: نوآوری همیشه به معنای زیاد کردن نیست. بلکه گاهی اوقات رویکرد موفق، کمتر انجام دادن است.
این نوآوری به مدیران کسب و کارها کمک می کند تا به مشتریان دقیقا همان خدماتی را ارائه دهند که آن ها نیاز دارند. در حقیقت اصطلاح نوهزینه کاهی به معنای به معنای برآورده کردن انتظارات مشتریان و حتی فراتر رفتن از آن با کمترین هزینه است. اما کاهش هزینه همیشه آسان نیست و در این مسیر ممکن است با چالش های مختلفی روبه رو شویم. این کتاب به شما کمک می کند تا رویکرد جدیدی را در این زمینه اتخاذ کنید و با بررسی و دیدن تمام چالش های موجود، بهترین تصمیمات را در زمینه مشتری محور شدن، بگیرید.

کتاب نوهزینه کاهی

استیفن وانکر
استیفن وانکر سالها با استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، کلایتون کریستنسن، همکاری کرد و یکی از اولین تلفنهای هوشمند را توسعه داد و اکنون مشاوران بازارهای جدید را اداره می کند. او برای Forbes ، Harvard Business Review و Financial Times نوشته است.