کتاب داستان یک مومیایی

Romance of a Mummy
کد کتاب : 50775
مترجم :
شابک : 978-6001271786
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1858
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان یک مومیایی اثر تئوفیل گوتیه

کتاب «داستان یک مومیایی» نوشته «تئوفیل گوتیه» روایتگر یک داستان مهیج تاریخی در دل سرزمینی کهن به نام مصر است، ماجرایی که قهرمان اصلی آن شاهزاده خانومی زیبا رو است که مقبره شگفت انگیزش توسط دو دانشمند باستان شناس کشف می شود، در حالی که همچنان زیبایی خود را حفظ کرده و اسرار زندگی پر ماجرایش بر ورقه ای از پاپیروس نگاشته شده است. زندگی این زن آمیخته با حوادث است و عشق در آن جولان می دهد.
این رمان از عالی ترین آثار ادبی، علمی و داستانی است که ارتباطی با یکی از شخصیت های تاریخ جهان دارد. نویسنده در کتاب خود تاریخ و افسانه را در هم آمیخته و خواننده را به سفری لذت بخش در دل رویا و واقعیت فرامی خواند.

کتاب داستان یک مومیایی

تئوفیل گوتیه
تئوفیل گوتیه شاعر، رمان نویس و منتقد هنری فرانسوی قرن نوزدهم، متولد شهر تارب (۳۱ آگوست ۱۸۱۱) و مرگ در نوی-سور-سن (۲۳ اکتبر ۱۸۷۲ میلادی) است. هرچند که گوتیه متولد تارب بود، اما از زمان بچگی، شهروند پاریس شد. در دانشگاه شارلمانی درس خواند و استعدادش در شعر، در ابتدای جوانی توسط نروال شناخته شد. او در سال ۱۸۲۹، ویکتور هوگو را ملاقات کرد، هوگویی که از قبل می‌شناخت. به واسطهٔ اربابی و مشارکت فعال اش در جنبش رمانتیک، در نبرد ارنانی، در ۲۵ فِوریه ۱۸۳۰ شرکت کرد که در ۱۸۳۳، در جوان های فرانسوی با...