کتاب بیراهه پرماجرای ایمی و راجر

Amy & Roger's Epic Detour
رمان خوان های حرفه ای بخوانند 6
کد کتاب : 50987
مترجم :
شابک : 978-6002910424
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 410
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب نوجوان رود آیلند سال 2012

نامزد جایزه خوانندگان دروازه میسوری سال 2013

معرفی کتاب بیراهه پرماجرای ایمی و راجر اثر مرگان متسن

سه چیز وجود داشت که امی کوری از سال آخر انتظارش را نداشت. اول: مرگ پدرش. دوم: تصمیم مادرش برای نقل مکان به ساحل شرقی. سوم: راجر سالیوان.

پس از مرگ ناگهانی پدرش، مادر امی تصمیم گرفته است که از نو شروع کند - در کانکتیکات، درست قبل از شروع سال ارشد. و او تصمیم گرفت که این وظیفه امی است که ماشین را از کالیفرنیا به کانکتیکات برساند.

تنها مشکل؟ امی از زمان تصادف رانندگی که جان پدرش را گرفت، پشت فرمان ننشست.

راجر، یک دوست خانوادگی، که توسط مادرش وظیفه دارد به امی کمک کند تا در سراسر کشور رانندگی کند. امی از رانندگی در سراسر کشور با پسری که به سختی او را می شناسد خوشحال نیست، اما وقتی امی در ماجراجویی خود در سراسر کشور گم می شود، باید با گذشته ای که از آن فرار می کند مقابله کند، با غم از دست دادن والدین کنار بیاید و یاد بگیرد. چگونه قلبش را باز کند تا دوباره خودش را پیدا کند.

کتاب بیراهه پرماجرای ایمی و راجر

مرگان متسن
مورگان کاترین ماتسون (متولد 19 سپتامبر) ، که با نام مستعار خود کیتی فین نیز شناخته می شود ، رمان نویس پرفروش آمریکایی در نیویورک تایمز است.مورگان ماتسون در 19 سپتامبر در شهر نیویورک متولد شد و در هر دو شهر نیویورک و گرینویچ ، کانتیکت بزرگ شد. او یک برادر به نام جیسون ماتسون دارد که وکیل است. او همچنین یک سگ خانگی به نام کنت دارد.
نکوداشت های کتاب بیراهه پرماجرای ایمی و راجر
This is an incredible book
این یک کتاب باور نکردنی است
Lauren Myracle

One of the most touching, irresistible, and feel-good road trips I've been on in a long, long while. AMY & ROGER is a book to love.
یکی از تاثیرگذارترین، مقاومت ناپذیرترین و بهترین سفرهای جاده ای که در مدت طولانی در آن بوده ام. ایمی و راجر کتابی برای دوست داشتن است.
Deb Caletti

قسمت هایی از کتاب بیراهه پرماجرای ایمی و راجر (لذت متن)