کتاب حلقه ای نو برایم بخر

Buy me a new ring
کد کتاب : 51510
شابک : 978-6006268781
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب حلقه ای نو برایم بخر اثر منصور یوسف زاده شوشتری

شما دچار سوء تفاهم هستید یا همسرتان واقعا آدم مساله داری است؟رابطه زناشویی به ندرت می تواند بدون بحران شکل گیرد. اگر دقت کنید مطمئنا می بینید، آنچه رابطه را به بحران می کشد، ربط چندانی به گفتگوهای ظاهری طرفین رابطه ندارد. عمق این موضوع و بحران، به دوران کودکی افراد باز می گردد. ما ناخواسته و نادانسته، کمبودها، احساسات سرکوب شده، انتظارات برآورده نشده و... را که در کودکی تجربه کرده ایم به رابطه می آوریم و بحران آغاز می شود. ما نیاز داریم تا به جای وقت صرف کردن روی مفاهیم رو بنایی که افراد در برخوردهای زناشویی آن را طرح می کنند، به عمق و ریشه کلام آن ها برویم.رفتن به ضمیر گفتگوهای زناشویی ما، رابطه ما را، مخصوصا اگر در نیمه دوم عمر خود باشیم، جذاب تر می کند. این کتاب موضوع رابطه زناشویی را در قالب رمانی جذاب، به تصویر می کشد، از بحران می گوید و در نهایت از روبرو شدن سالم با این بحران. این رمان به خواننده کمک بنیادی می کند تا نقش باورهای شکل گرفته در کودکی را در انتظارات بیهوده و ناسالم خود از همسرش را کشف و اثر منفی آن را در رابطه کنترل کند.درباره نویسنده کتاب؛ منصور یوسف زاده شوشتری: منصور یوسف زاده اشتری، دانش آموخته مکتب کارل گوستاو یونگ و متخصص در رشته ادبیات نمایشی، شعر و رمان است. این اثر، اولین رمان از ده رمان آماده وی برای چاپ است که هر ده اثر برگرفته شده از نظریات کارل گوستاو یونگ می باشد. این اثر به بررسی موشکافانه رابطه زن و مرد و تحلیل ریشه مجادلات آن ها می پردازد. نویسنده در این رمان جذاب داستان زن و شوهری را روایت می کند که در اتاق مشاوره قبل از گرفتن طلاق، مشاور را به عنوان قاضی فرض کردند و هر کدام سعی در اعلام بی گناهی و بی تقصیری خود دارند، اما هر چه مکالمه بیشتر جلو می رود، متوجه نقش اتفاقات و تصمیمات کودکی خود در زندگی زناشویی شان می شوند.

رابطه زناشویی به ندرت می تواند بدون بحران شکل گیرد. اگر دقت کنید مطمئنا می بینید، آنچه رابطه را به بحران می کشد، ربط چندانی به گفتگوهای ظاهری طرفین رابطه ندارد. عمق این موضوع و بحران، به دوران کودکی افراد باز می گردد. ما ناخواسته و نادانسته، کمبودها، احساسات سرکوب شده، انتظارات برآورده نشده و... را که در کودکی تجربه کرده ایم به رابطه می آوریم و بحران آغاز می شود. ما نیاز داریم تا به جای وقت صرف کردن روی مفاهیم رو بنایی که افراد در برخوردهای زناشویی آن را طرح می کنند، به عمق و ریشه کلام آن ها برویم. رفتن به ضمیر گفتگوهای زناشویی ما، رابطه ما را، مخصوصا اگر در نیمه دوم عمر خود باشیم، جذاب تر می کند. این کتاب موضوع رابطه زناشویی را در قالب رمانی جذاب، به تصویر می کشد، از بحران می گوید و در نهایت از روبرو شدن سالم با این بحران. این رمان به خواننده کمک بنیادی می کند تا نقش باورهای شکل گرفته در کودکی را در انتظارات بیهوده و ناسالم خود از همسرش را کشف و اثر منفی آن را در رابطه کنترل کند.

کتاب حلقه ای نو برایم بخر

منصور یوسف زاده شوشتری
منصور یوسف زاده شوشتری متولد سال 1338،دانش آموخته مکتب کارل گوستاو یونگ و متخصص در رشته ادبیات نمایشی، شعر و رمان است.زنی که دیگر نمیخواست مرد باشد اولین رمان از ده رمان آماده وی برای چاپ است که هر ده اثر برگرفته شده از نظریات کارل گوستاو یونگ می باشد. حلقه ای نو برایم بخر نیز از نوشته های این نویسنده است.