کتاب پرواز پروانه ها

The Butterflies Flight
کد کتاب : 51633
شابک : 978-9641217060
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پرواز پروانه ها اثر مریم بصیری

این مجموعه شامل داستان های رضوی برای کودکان است. مجموعه سعی دارد کرامات امام رضا علیه السلام و آداب زیارت را از زبان کودکان برای کودکان بازگو کند و آن ها را با مشهد و امامی که در این شهر مدفون است، آشنا کند.
«پرواز پروانه ها»، شامل ۱۳ داستان از حمیده مقدسی، زهرا اخلاقی، زینب بخشایش، سارا اسماعیلی، بنت الهدی قاسمی، طهورا کریمیان، فاطمه طوسی، رقیه بابایی، فاطمه زهرا پوریایی، شیما پوریایی، معصومه کرمی، فاطمه اکبری اصل، و فاطمه کوثری نیا است.
این مجموعه شامل داستان های رضوی برای کودکان است. شخصیت های اصلی هم گاه کودک، گاه جونده ای چون موش، گاه پرندگانی چون کلاغ، زاغ و گنجشک، گاه گل ها، گاه وسایل خیاطی، گاه تسبیح، در حرم، کفش زائران و... هستند که با تکنیک تشخّص، زنده نمایی و جان پنداری نگارش شده اند.

کتاب پرواز پروانه ها

مریم بصیری
وی متولد اول اسفند 1348 ارومیه، کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری، کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده هنر سوره می باشد. وی در بیست سالگی با کار نویسندگی و روزنامه نگاری فعالیت فرهنگی خود را آغاز کرد.ایشان مدیر مسئول و مدیر آموزش آموزشگاه سینمایی و مهارت های کار دانش «آفتاب مهر» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردبیر ماهنامه پیام زن می باشد.