کتاب روسیه در عصر رویارویی محدود

Putin and the Rise of Russia
(پوتین و ظهور روسیه)
کد کتاب : 51953
مترجم :
شابک : 978-9641213666
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 390
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب روسیه در عصر رویارویی محدود اثر میشل اشتورمر

زمانی که اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید، جهان در مورد سرنوشت خود متعجب شد. علیرغم خسارات وارده، روسیه همچنان یک قدرت با ذخایر عظیم نظامی و یک غول انرژی است که ذخایر نفت آن با نرخ بهره برداری کنونی بیش از 30 سال و با گاز طبیعی بیش از 180 سال دوام خواهد آورد. سوالات فراوانی در مورد اینکه چه چیزی منافع ملی روسیه را تشکیل می دهد، به ویژه در حال حاضر، در کتاب «روسیه در عصر رویارویی محدود» وجود دارد. با توجه به اینکه ولادیمیر پوتین دیگر رئیس جمهور نیست، بسیاری از روس ها از بی ثباتی و ناامنی هراس دارند. اما دنیای بیرون نیز مدام به این فکر می کند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. این یک لحظه تعیین کننده برای روسیه است که پیامدهای گسترده ای برای بقیه جهان دارد.

مایکل استورمر رئیس جمهور سابق را در حالی که کشورش را از هرج و مرج سال های پس از یلتسین خارج می کرد، از نزدیک مشاهده کرده است. تاریخ جدید معتبر او از روسیه مدرن آینده کشوری را در نظر می گیرد که تلاش می کند بار دیگر قدرتی بزرگ با گستره جهانی باشد.

کتاب روسیه در عصر رویارویی محدود

میشل اشتورمر
میشل اشتورمر (متولد 29 سپتامبر 1938) یک مورخ راستگرای آلمانی است که بیشتر به خاطر نقش خود در Historikerstreit دهه 1980 ، با تفسیر جغرافیایی خود از تاریخ آلمان و زندگی نامه تحسین برانگیز ولادیمیر پوتین سیاستمدار روسی در سال 2008 شناخته شده است.