کتاب ز مثل...زندگی

Z Like ... life
کد کتاب : 5265
شابک : 978-9642698028
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ز مثل...زندگی اثر مسعود لعلی

کتاب ز مثل زندگی مجموعه ای از الهام بخش ترین داستان هایی است که از منابع مختلف به دست مسعود لعلی و بهرام سفری گردآوری و یا ترجمه شده اند. به گفته الهی قمشه ای قصه ای بیدار سازد؛ قصه ای خواب آورد در خرد هر داستان را حسابی دیگر است. کتاب ز مثل زندگی به مسائلی مثل شادمانی و خوشبختی، محبت و عشق، زندگی و معنویت و موفقیت و پیروزی پرداخته است.

کتاب ز مثل...زندگی

مسعود لعلی
مسعود لعلی زادهٔ شهریور۱۳۵۵ در مشهد و کارشناس ارشد رشتهٔ روان‌شناسی بالینی است. وی در زمنیهٔ روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی، رشد و به‌سازی درونی و تکنیک‌های موفقیت مطالعه و فعالیت می‌کند و دست به قلم دارد. این نویسنده بالغ بر ۵۰جلد کتاب پُرفروش با تیراژ تقریبی ۲میلیون نسخه منتشر کرده است. به‌گفتهٔ خودش، بنیان‌گذار سبک کتاب‌های قصه‌درمانی و تمثیل‌درمانگری در ایران است و در آثارش بالغ بر ۲هزار داستان و تمثیل الهام‌بخش وجود دارد. مسعود لعل...
قسمت هایی از کتاب ز مثل...زندگی (لذت متن)
یکی از افراد متمول روزی به مارک تواین، نویسنده ی مشهور آمریکایی می گوید: قبل از مردن دوست دارم که به عنوان یک زائر به کوه سینا صعود کنم و ده فرمان حضرت موسی (ع) را از نزدیک بخوانم. مارک تواین پاسخ می دهد: چرا در خانه نمی شینی و به آن ده فرمان عمل نمی کنی؟