کتاب آواز خوش زندگی

Life's Good Signing
کد کتاب : 5317
شابک : 9786001180187
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آواز خوش زندگی اثر مسیحا برزگر

در کتاب آواز خوش زندگی، همراه با مسیحا برزگر، زندگی را به آواز بخوانیم. تا می توانیم بیش تر و بیش تر به اعماق دل خویش فرو شویم. پای چوبین استدلال را به کلی کنار گذاریم. بی پا و سر شویم. گویی که تاکنون چنین پایی سست و چوبین را نداشته ایم. بگذاریم کاری که می کنیم، ترجمان قلب مان باشد.

کتاب آواز خوش زندگی

مسیحا برزگر
مسیحا برزگر زاده‌ی تهران است؛ خیابان حافظ، خیابان ابوسعید ابوالخیر.او ایران و زبان فارسی را بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی زندگیش می‌داند.برزگر بیش و پیش از هر چیز خدا را دوست دارد، و خود را با همه‌چیز و همه‌کس یگانه می‌داند.رازورزی را بیشتر از حل مسائل دوست دارد.مسیحا ستایشگر عشق، خنده، و زندگی‌ست.می‌گوید: مدام چشم‌هایم را می‌شویم تا از نو ببینم. ساده زندگی می‌کند، و سبک گام برمی‌دارد.آرام است و اهل هیاهو نیست. کتاب را و کنجی دنج را ...
دسته بندی های کتاب آواز خوش زندگی
قسمت هایی از کتاب آواز خوش زندگی (لذت متن)
زندگی، فقط زمانی معنا دارد که در نغمه ها، منتشر شویم. ما شبیه غنچه های بسته، زندگی می کنیم. باید، مانند گل ها بخندیم. وقتی که هم چون گل بشکفیم، زندگی معنا پیدا می کند. اگر کسی وجود خویش را با هستی سهیم نشود، زندگی اش معنا نخواهد داشت. هر کس که به این دنیا پا گذاشته، آمده تا ترانه ای را بخواند؛ ترانه ی زندگی خود را. پس زندگی را به آواز بخوان! هیچ کس جز تو نمی تواند، ترانه ی زندگی تو را بخواند؛ این ترانه، فقط و فقط برای تو، و صدای ویژه ی تو نوشته شده است. اگر تو ترانه ی خویش را نخوانی، دنیا هیچ جایگزینی را برای تو پیدا نخواهد کرد، و از این بابت، برای همیشه، چیزی را از دست خواهد داد. این چند روزه ی زندگی را آواز بخوانید، برقصید، و دنیا و مافی ها را فراموش کنید.