کتاب مالازان 1

Dancer's Lament
طریق عروج 1 (سوگ دوران)
کد کتاب : 54645
مترجم :
شابک : 978-6222190668
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 494
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مالازان 1 اثر ایان سی اسلمونت

کتاب «مالازان» در واقع یک سه گانه بسیار جذاب است که در اینجا شما با شماره یک این مجکوعه رو‌به‌رو هستید. این سه گانه پرفروش در لیست کتاب های معرفی شده از سوی نیویورک تایمز، توسط نویسنده مطرح ایان سی اسلمونت نوشته شده است. نویسنده در این کتاب داستانی عجیب و غریب را طراحی کرده است که همین امر باعث شده از شخصیت هایی بسیار جذاب و با اعمالی غافلگیر کننده در بسیتر این طرح خلق شود. کامنت‌های زیادی این کتاب در سایت آمازون دریافت کرده است. آنچه که بیش از همه مورد توجه خوانندگان معمولی و حتی منتقدین بوده است همین پلات مهیج و تعلیق این اثر داستانی بوده است.

قاره کوون تالی به مردابی از دولت-شهرهای درگیر تقسیم شده است، روزهای هژمونی تالیان در گذشته بسیار دور. اما، در جنوب، پادشاهی کان در حال حرکت است. ارتش های آن در لی هنگ، شهر چهارراه بزرگ در قلب قاره در حال حرکت هستند. محافظ هنگ و کادر قدرتمند (اما عجیب و غریب) او آماده هستند تا در برابر آنها بایستند، اما با ورود یک جادوگر عجیب و غریب، یک قاتل ماهر که آماده است برای خود نامی دست و پا کند و یک جنگجوی دارای مهارت های ماورای طبیعی، همه چیز دگرگون می شود.

کتاب مالازان 1

ایان سی اسلمونت
ایان کامرون اسلمونت (متولد 1962) نویسنده کانادایی است. او آموزش دیده است و به عنوان باستان شناس کار کرده است. او بیشتر بخاطر مجموعه رمانهای «امپراتوری ملازان» شناخته می شود که در همان دنیای مجموعه فانتزی حماسی کتاب ملازان کتاب سقوط شده نوشته دوست و همکارش، استیون اریکسون قرار دارد. اسلمونت خالق جهان مالازان است.