کتاب معامله گران میلیونر

Millionaire traders
  • 165,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: آراد آراد
    نویسنده: بوریس اسکوسبرگ
کد کتاب : 57276
مترجم :

شابک : 978-6001863035
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب معامله گران میلیونر اثر کیتی لین

کتاب «معامله گران میلیونر» از طریق مصاحبه با دوازده فرد عادی که سخت تلاش کرده اند تا خود را به معامله گران خارق العاده تبدیل کنند، نشان می دهد که چگونه می توانید وال استریت را در بازی خودش شکست دهید. این کتاب پر از بینش عمیق و توصیه های عملی، شما را با تعدادی معامله گر موفق آشنا می کند - برخی از آنها بر سهام تمرکز می کنند، برخی دیگر در معاملات آتی یا ارز خارجی هستند - و مسیرهایی را که برای کسب سودهای قابل توجه طی کرده اند را بررسی می کند. با استفاده از این کتاب به عنوان راهنمای شما، به سرعت با انواع استراتژی هایی که می توان از آنها برای کسب درآمد در بازارهای مالی امروزی استفاده کرد، آشنا خواهید شد. مواردی که به شما در دستیابی به این هدف کمک می کنند عبارتند از:
تایرون بال: تقریبا به طور انحصاری سهام نزدک را معامله می کند و توانایی او در تغییر با زمان او را قادر ساخته است که در برخی از خیانتکارانه ترین محیط های بازار در تاریخ اخیر پیشرفت کند.
اشکن بلر: یکی از اولین افرادی که وارد بازار خرده فروشی فارکس شده است، او به جای تلاش برای یافتن معکوس، در جهت روند اصلی معامله می کند.
پل ویلت: روشی را به دست آورده است که به او امکان می دهد فورا مقداری سود بدست آورد، در حالی که اطمینان حاصل می کند که همچنان می تواند از اجرای گاه به گاه به نفع خود بهره مند شود.

کتاب معامله گران میلیونر

دسته بندی های کتاب معامله گران میلیونر