کتاب خواستن توانستن است

You Can You Will
کد کتاب : 58244
مترجم :
شابک : 978-6222201456
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

می توانی اگر بخواهی
You Can You Will
کد کتاب : 113930
مترجم :
شابک : 978-6227701487
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب خواستن توانستن است اثر جول اوستین

همه ما شرایطی بی معنی را تجربه می‌کنیم: رفیق نیمه‌راه، شرایط کاری غیر منصفانه، پسرفت مالی، بیماری ناگهانی، طلاق، خسارت و فقدان عزیزان. این تجربه‌ها بخشی از مسیر زندگی انسان‌ها هستند، اما وقتی خود را در چنین شرایطی می‌یابیم، باید دیدگاه مثبتمان را حفظ کنیم. جوئل اوستین به ما می‌گوید که اگر در چالش‌های زندگی کماکان یقین داشته باشیم و روشی صحیح پیش بگیریم، رشد می‌کنیم و متوجه می‌شویم که همه چیز به نفع ما پیش می‌رود. این کتاب با بهره‌گیری از آموزه‌های معنوی باعث نزدیک‌تر شده به پروردگار و ایمان داشتن در شرایط بی معنی می‌شود.
اگر در سراشیبی زندگی باور داشته باشیم که خداوند همچنان کنترل همه چیز را به دست دارد، متوجه می‌شویم که او برای ما ضیافت تدارک دیده و ظرف‌هایمان را از رحمت خویش لبریز کرده است.

کتاب خواستن توانستن است

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...