کتاب ترس نداره!

Who Feels Scared?
(احساسات من)
کد کتاب : 59372
مترجم :
شابک : 978-9643899592
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

کی می ترسد؟
Who Feels Scared?
رفتارها و احساسات من۴
  • 15 % تخفیف
    38,000 | 32,300 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ذکر ذکر
    نویسنده:
کد کتاب : 95263
مترجم :
شابک : 978-9643077563
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب ترس نداره! اثر سو گریوز

مجموعه « احساسات من» از داستان‌های مصور و شاد استفاده می‌کند تا به بچه‌ها کمک کند تا بفهمند احساسات و اعمالشان چگونه به هم مرتبط هستند - و چگونه می‌توانند مدیریت هر دو را یاد بگیرند. در پایان هر کتاب، مجموعه‌ای از تصاویر دو صفحه‌ای از بچه‌ها دعوت می‌کند تا داستانی را به زبان خودشان تعریف کنند. بخش ویژه ای برای بزرگسالان، سوالات و ایده هایی را برای بحث و گفتگو به کودکان پیشنهاد می کند تا در مورد احساسات خود صحبت کنند. کتابی جالب و آموزنده که در قالب داستان به کودکان کمک می کند تا با حس ترس خود کنار بیایند، راه های غلبه بر آن را بیاموزند و شجاع باشند. در انتها از کودک خواسته می شود با توجه به تصاویر داده شده داستانی با موضوع ترس یا عصبانیت بنویسد. برای راهنمایی والدین بخش ویژه ای در نظر گرفته شده تا بیشترین تاثیر را در کودکان مشاهده کنند.

کتاب ترس نداره!

سو گریوز
سو گریوز یک معلم سابق و یک نویسنده منتشر شده است. او داستان های تخیلی و غیرداستانی را برای کودکان از پیش دبستانی تا دبیرستان می نویسد. سو متاهل و دارای چهار فرزند و دو نوه است. او عاشق بازی گلف، نقاشی آبرنگ و قدم زدن در حومه اطراف خانه اش در انگلستان است.
نکوداشت های کتاب ترس نداره!
The books would be helpful for teaching children [the concepts of rules, sharing, fears, and sadness] as well as beginning a dialogue with children about them
این کتاب ها برای آموزش کودکان [مفاهیم قوانین، اشتراک گذاری، ترس ها و غم و اندوه] و همچنین شروع گفت وگو با کودکان درباره آن ها مفید خواهند بود.
Chris Singer, BookDads.com

The Our Emotions and Behavior series offer[s] young children and their caregivers help with hard-to-manage feelings and inappropriate actions . . .
مجموعه احساسات و رفتار ما به کودکان خردسال و مراقبان آنها کمک می کند تا احساسات و اقدامات نامناسب را مدیریت کنند. . .
 Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب ترس نداره! (لذت متن)