کتاب کلاس عشق

love
کد کتاب : 5973
مترجم :
شابک : 9789642363667
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

عشق
Love
گلاسه
کد کتاب : 5975
مترجم :
شابک : 9786009172641
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 213
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کلاس عشق اثر لئو بوسکالیا

ما دربارهٔ عشق، خیلی کم می دانیم. گرچه محتاج عشق ایم، اما دربارهٔ عشق چیزی نمی دانیم. ما همان ماهی کوچک هستیم که در دریاست، اما تشنه است.

عشق اگر عشق است، همه را در بر می گیرد. آغوش عشق، آغوش بی کرانه ی خداوند است و کرانه ای ندارد. در زمانه ای که بس ناجوانمردانه سرد است و سرها در گریبان است، آموزش های بوسکالیا دربارهٔ عشق، اهمیتی مضاعف می یابند.

این کتاب دربارهٔ عشق است. عشق چیست و چه نیست؟ این کتاب، دربارهٔ توست. این کتاب دربارهٔ همهٔ کسانی ست که دست خود را دراز کرده اند و قلب دیگری را نوازش کرده اند. ما در عشق غوطه وریم، اما تشنه مانده ایم. این کتاب، آبی زلال برای کام تشنگان عشق است.

لئو بوسکالیا آنچه را که در کلاس های «مدرسهٔ عشق» حاصل کرده است، با شما سهیم می شود. همهٔ آن هایی که آن روزها در آن کلاس ها حاضر می شدند، در نوشتن این کتاب سهمی جدی دارند. او شکل گیری این کتاب را به همهٔ آن آدم های دوست داشتنی مدیون است. ما، عاشقانه و خالصانه، تجربیات خویش را مبادله می کردیم و می دانستیم که عشق را نمی توان در چارچوب هیچ تعریفی زندانی کرد.

کتاب کلاس عشق

لئو بوسکالیا
فلیس لئوناردو بوسکالیا (به ایتالیایی: Felice Leonardo Buscaglia) استاد دانشگاه، نویسنده و سخنران آمریکایی -ایتالیایی‌تبار- است. بوسکالیا در ۳۱ مارس ۱۹۲۴ متولد شد و در ۱۱ ژوئن ۱۹۹۸ در «گلنبروک» ایالت نوادا درگذشت.