کتاب شکست ناپذیر

Unshakeable
کد کتاب : 117308
مترجم :
شابک : 978-6227126013
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

تزلزل ناپذیر
Unshakeable
رهنمودهای رابینز برای موفقیت در بازارهای مالی و بورس
کد کتاب : 4192
مترجم :
شابک : 9786008124573
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

تزلزل ناپذیر
Unshakeable
کد کتاب : 60569
مترجم :
شابک : 978-6005461909
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تزلزل ناپذیر اثر آنتونی رابینز

کتاب تزلزل ناپذیر، اثری نوشته ی آنتونی رابینز است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. اصلاحات بازار، درست مثل فصل های هر سال، امری همیشگی هستند. حدود سی اصلاح مختلف در سی سال گذشته به وقوع پیوسته اما با این حال، هیچ وقت نقشه ای عملی برای جان به در بردن از شرایط سخت، و همچنین مواجهه ی موفقیت آمیز با هر یک از این تغییرات وجود نداشه است. رابینز با استفاده از قواعد ارائه شده در کتاب خود، «پول: 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی»، گام های مشخصی را در اختیار مخاطبین می گذارد که با به کارگیری آن ها می توان از سرمایه ی خود محافظت کرد و همزمان، دارایی های خود را به شکلی حداکثری افزایش داد. کتاب تزلزل ناپذیر، راهنمایی پرجزئیات برای سرمایه گذاران است که به زبانی ساده و همه فهم، راه و چاه این مسیر را مشخص می کند.

کتاب تزلزل ناپذیر


ویژگی های کتاب تزلزل ناپذیر

آنتونی رابینز از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
نکوداشت های کتاب تزلزل ناپذیر
It helps investors preserve and add to their investments.
این اثر به سرمایه گذاران کمک می کند تا سرمایه ی خود را حفظ کنند و به آن بیفزایند.
Goodreads

This book will help you achieve your financial goals more rapidly than you ever thought possible.
این کتاب به شما کمک می کند تا به اهداف مالی خود، سریع تر از آنچه فکر می کردید ممکن است، دست یابید.
Barnes & Noble

Tony’s power is super-human.
قدرت آنتونی رابینز، ابرانسانی است.
Oprah Winfrey

قسمت هایی از کتاب تزلزل ناپذیر (لذت متن)
زمانی که شما حقیقتا به مرحله ای برسید که تزلزل ناپذیر شوید، حتی در میان طوفان هم از اعتماد به نفس بی نظیری برخوردار خواهید بود. نه اینکه هیچ چیز باعث رنجش شما نشود؛ همه ی ما ممکن است که در برخی مواقع احساس درماندگی کنیم، اما چیزی که اهمیت دارد این است که شما در این حالت باقی نمی مانید. هیچ چیز برای مدت طولانی شما را نگران نمی کند. شما به ترس اجازه نمی دهید که بر شما غلبه کند. اگر زمین بخورید، خیلی زود دوباره روی پاهایتان می ایستید و آرامش درونیتان را باز می یابید.

چنانچه احساس اضطراب و سردرگمی می کنید، من شما را درک می کنم. اما بگذارید که خبر خوبی را به شما بدهم: افراد بسیار کمی هستند که پاسخ را یافته اند- تعداد بسیار اندکی نابغه ی اقتصادی که متوجه شده اند چگونه می توان در زمان های بد هم مانند زمانی که اوضاع خوب است، پول درآورد. پس از گذراندن هفت سال از عمرم برای مصاحبه با این استادان بازی مالی، حال می خواهم که پاسخ ها، بینش ها و راز های این افراد را با شما در میان بگذارم، تا شما هم بیاموزید که چگونه می توان حتی در چنین شرایط بی ثباتی، برنده شد.

امروز، من به موفقیت مالی چشمگیری دست یافته ام. اما می توانم با اطمینان به شما بگویم که هیچگاه فراموش نخواهم کرد که زندگی کردن در شرایطی که همواره راجع به آینده نگران هستی، چه احساسی دارد. آن زمان، من در شرایطی سخت و دشوار گیر افتاده بودم و همواره احساس دلهره و تردید داشتم.