کتاب هرم سرخ

The Red Pyramid
کین 1 (همراه با پسر سوبک)
کد کتاب : 61459
مترجم :

شابک : 978-6003745520
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 529
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

خاطرات خاندان کین - هرم سرخ
The Red Pyramid
مجموعه خاطرات خاندان کین (جلد اول)
کد کتاب : 13040
مترجم :
شابک : 9789645668936
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب خاطرات خاندان کین - هرم سرخ اثر ریک ریوردن

از مجموعه ی "خاطرات خاندان کین"، داستان "هرم سرخ" به قلم "ریک ریوردن" نخستین کتاب در این مجموعه و از پرفروش ترین داستان های ژانر فانتزی به شمار می رود. "هرم سرخ" داستان سادی و کارتر است که از زمان مرگ مادرشان تقریبا با هم غریبه شده اند. سادی در لندن با پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش زندگی می کند، در حالی که برادرش کارتر، با پدرشان، یک مصرشناس حرفه ای به نام دکتر ژولیوس کین، دور دنیا سفر می کند.
یک شب دکتر کین خواهر و برادر را برای یک تحقیق تجربی در موزه بریتانیا نزد یکدیگر می آورد و امیدوار است که بتواند اوضاع خانواده اش را سامان بدهد. او سعی می کند که یکی از خدایان مصری را از جهان زیرین به جهان فانی بیاورد. اما جادویش اثرات جانبی دیگری نیز داشته و خدایان دیگری نیز احضار می شوند که یکی از آن ها ست است. ست دکتر کین را محکوم به فراموشی کرده و فرزندانش را وادار به فرار می کند.
در این کتاب از مجموعه ی "خاطرات خاندان کین" به قلم "ریک ریوردن"، کارتر و سادی توسط عمویشان آموس، به بروکلین فرار کرده و در آنجا متوجه می شوند که پیشینه ی خانوادگی آن ها به یک نسل بلند از جادوگران برمی گردد. اکنون خدایان مصر در حال بیدار شدن هستند و یکی از بدترین آن ها، چشمش دنبال خاندان کین است. خواهر و برادر برای اینکه جلوی او را بگیرند، مجبورند سفری پر مخاطره را آغاز کنند؛ سفری که آن ها را به فهمیدن حقایق خانوادگیشان و رمز و رازهایی که از دوران قدیم بر جهان حاکم بوده نزدیک تر خواهد کرد.

کتاب خاطرات خاندان کین - هرم سرخ


ویژگی های کتاب خاطرات خاندان کین - هرم سرخ

برنده و نامزد جوایز معتبر ادبی

ریک ریوردن
ریچارد راسل ریوردن جونیور متولد 5 ژوئن 1964 نویسنده آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن سری داستان های پرسی جکسون و المپیک ها ، که در مورد پسری دوازده ساله به نام پرسی جکسون است که کشف می کند فرزند خدای یونانی پوزیدون است ، شناخته شده است. کتابهای وی به 42 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسیده است. فاکس قرن بیستم دو کتاب اول سری پرسی جکسون را به عنوان بخشی از یک سری فیلم ها اقتباس کرده است.اولین رمان بلند ريوردان تکیلای بزرگ قرمز بود که به کتاب اول در مجموعه Tres Nav...
نکوداشت های کتاب خاطرات خاندان کین - هرم سرخ
Percy Jackson fans will probably be satisfied, but they have to like ancient history as much if not more than they like god-on-monster action
طرفداران پرسی جکسون از این مجموعه لذت خواهند برد؛ به شرطی که تاریخ باستان را هم اندازه یا بیشتر از داستان های هیولایی دوست داشته باشند.
Common Sense Media Common Sense Media

قسمت هایی از کتاب خاطرات خاندان کین - هرم سرخ (لذت متن)
از تف سمی آنها برروی شیشه، بخار و حباب بلند میشد؛ و زبان چنگال مانند آنها مثل نیزه داخل و خارج میشد. - آق، آق خوفو گربه را که روی مبل نشسته بود برداشت و به من تعارف کرد تا آن را بگیرم! "! من واقعا فکر نمیکنم این کمکی بهمون بکنه": به او گفتم - آققققق F خوفو اصرار میکرد. نه کلمه ی مافین و نه کلمه ی گربه با - 37 و 74 به پایان نمیرسیدند. حدس زدم خوفو هرگز به من غذا تعارف نمیکند! اما نمیدنستم واقعا منظورش از این کار چیست. گربه را گرفتم، فقط برای اینکه او را ساکت کنم. - میو؟ مافین به من نگاه میکرد. "همه چی درست میشه": وعده دادم "خونه با جادو محافظت میشه": تلاش نمیکردم تا این صدای ترسناک را از ذهنم خارج کنم - سادی، اونا یه چیزی پیدا کردن سرپوپاردها دستگیرهی سمت چپ در را پیدا کرده بودند و با خوشحالی بو میکشیدند. "؟ در قفل نیست": پرسیدم هیولا ها چهره ی زشت خود را به شیشه میکوبیدند. در لرزید. علامتهای هیروگلیف آبی در چارچوب در میدرخشیدند. اما نورشان ضعیف بود. "اینو دوست ندارم": کارتر زمزمه کرد.