کتاب ۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی

100‭Great Marketing Ideas
کد کتاب : 63413
مترجم :
شابک : 978-6006982625
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی اثر جیم بلیت

"صد ایده‌ی برتر بازاریابی"، کتابی خاص است؛ هر یک از ایده‌ها در کمترین کلمات ‌‌تشریح ‌‌‌شده‌اند.‌‌ حتی ‌‌اگر ‌‌نخواهید‌‌ کل کتاب را یکجا بخوانید،‌‌‌ می‌توانید‌‌‌ هر یک از ایده‌ها را از روی فهرست انتخاب کرده و در زمان 2 تا 3 دقیقه‌ای مطالعه کنید.
ایده‌ها خلاقانه و موثر هستند و برای اجرایی کردن بسیاری از آنها نیازی به صرف هزینه‌های سنگین نیست. ایده‌ها متناسب با شرایط و تکنولوژی حال حاضر بازار می‌باشند و در ارائه‌ی آنها از سادگی قابل تحسینی استفاده شده است. با عنایت به اینکه یک تعریف کاربردی از مدیریت فروش عبارت است از: "ارتقای سطح کمّی و کیفی فروش." هدف ما در مدیریت فروش این است که با پوشش بیشتر بازار، فشار موجودی بالاتر، سطر فاکتور بیشتر در سبد خرید مشتری و در نهایت، وصول مطالبات بهتر و بهبود جریان نقدینگی، کمیت فروش را افزایش دهیم و در مقایسه با سنوات مشابه گذشته از یک رشد خطی بالارونده برخوردار باشیم. همچنین می‌خواهیم فروشمان باکیفیت باشد؛ یعنی مشتریان را حفظ کنیم، خشنود سازیم و ضمن بهره‌مندی سازمان خودمان، ایشان را به سفیران برندمان تبدیل کنیم. این کتاب می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد. و بدیهی است بهره‌گیری از سایر علوم، خصوصا روانشناسی و ارتباطات در این راه مورد تأکید است. ما امروزه باور داریم فقط تکیه کردن به اصول منطقی فروش و بهره‌گیری از آموزه‌های نیمکره‌ی چپ مغز کفایت نمی‌کند بلکه، لازم است از حس شهود و بصیرت نیمکره‌ی راست مغز هم بهره بگیریم. با عنایت به تعریف ساده ولی در عین حال پرمعنا و مفهوم بازاریابی که علم و هنر نزدیک کردن شرکتها به مشتریان است و فروش به ثمر رساننده‌ی تمامی عملیات بازاریابی است، کتاب بخوبی و با گیرایی و تمرکز بر ساده‌سازی لازم به این امور پرداخته است.

کتاب ۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی

جیم بلیت
جیم بلیت در حال حاضر استاد بازاریابی در دانشگاه وست مینستر و استاد مدعو در دانشکده بازرگانی پلیموث است. جیم که مدیر سابق شرکت بود، نیمی از عمر کاری خود را صرف کسب و کارهای کوچک کرده است. بیش از چهل مقاله در مجله و پانزده کتاب درسی نوشته است. تحقیقات او عمدتاً در زمینه ارتباطات بازاریابی بوده است و بیشتر به دلیل تحقیقاتش در مورد اثربخشی نمایشگاه ها شناخته شده است. او همچنین مقالاتی در مورد مسائل مدیریت فروش و استراتژی بازاریابی منتشر کرده است.
دسته بندی های کتاب ۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی