کتاب اینفوگرافیک

Cool Infographics
کد کتاب : 63810
مترجم :
شابک : 978-6226156165
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 362
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اینفوگرافیک اثر رندی کروم

مشتری امروزی به ویژه در بستر اینترنت وقت زیادی را صرف خواندن کاتالوگ های طولانی معرفی محصول یا خدمات نمی کند و بایستی از ابزراهایی استفاده کرد که در کوتاه ترین زمان این کار را بتواند انجام دهد در غیر اینصورت رقبای شما منتظر آن ها هستند.
در این راه ابزار اینفوگرافیک به عنوان ابزرای که برخلاف نام آن بیش از آن که برای ارائه تصاویر و اشکال گرافیکی تاکید داشته باشد، بر استفاده از نمادهای گرافیکی در خلاصه سازی داده های لازم برای تصمیم گیری و انتخاب استوار است. ابزار کارآمدی که در ارائه رزومه های موثر تا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دارای جایگاه ویژه ای در میان صاحبان و مشاوران کسب وکارهای مختلف است.
مطالب این کتاب به گونه ای تنظیم شده است که با سرفصل دروس فناوری کسب وکار الکترونیکی، مدیریت کسب وکار، کارآفرینی در بستر اینترنت و ارتباطات تصویری منطبق است. مطالعه این کتاب را به دانشجویان رشته های مختلف که با موضوع کسب وکار مرتبط هستند توصیه می کنم. همچنین علاقه مندان موضوع مدیریت کسب وکار نیز می توانند محتوای این کتاب را برای فعالیت های مشاوره و آموزش کسب وکار به کار گیرند.

کتاب اینفوگرافیک

رندی کروم
رندی کروم (Randy Krum) طراح اینفوگرافیک و تجسم داده ها، نویسنده کتاب «اینفوگرافیک جالب: ارتباط مؤثر با تجسم و طراحی داده»، موسس و رئیس شرکت طراحی InfoNewt و مدرس تجسم داده ها و طراحی اینفوگرافیک در دانشگاه متودیست جنوبی است.