کتاب آینده ی نزدیک

The Inevitable
(درک 12 نیروی فناورانه که آینده مان را رقم می زنند)
کد کتاب : 34657
مترجم :
شابک : 978-6226650380
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب علمی گودریدز سال 2016

معرفی کتاب آینده ی نزدیک اثر کوین کلی

"آینده ی نزدیک" با عنوان فرعی "درک 12 نیروی فناورانه که آینده مان را رقم می زنند" اثری است از "کوین کلی" که از جمله کتاب های علمی تحسین شده به حساب می آید. بیشتر رخدادهایی که در سه دهه ی آینده اتفاق خواهد افتاد ، یعنی رخدادهایی که از روندهای فن آوری در حال پیشرفت منشا می گیرند، اجتناب ناپذیر هستند. "کوین کلی" در این کتاب جدید جذاب و تحریک آمیز ، یک نقشه ی راه خوش بینانه برای آینده ارائه می دهد ، که نشان می دهد چگونه تغییرات "آینده ی نزدیک" در زندگی ما - از واقعیت مجازی در خانه و اقتصاد درخواستی گرفته تا هوش مصنوعی در هر چیزی که تولید می کنیم - می تواند به عنوان نتیجه ی چند نیروی شتاب دهنده بلند مدت درک شود.
"کوین کلی" هم این روندهای عمیق را توصیف می کند - تعامل ، شناخت ، جریان ، غربالگری ، دسترسی ، اشتراک گذاری ، فیلتر کردن ، ریمیکس کردن ، ردیابی و سوال کردن - و هم نحوه همپوشانی و وابستگی آن ها به یکدیگر را نشان می دهد. این نیروهای بزرگتر در نحوه ی خرید ، کار ، یادگیری و برقراری ارتباط با یکدیگر، انقلابی حقیقی ایجاد خواهند کرد. "کوین کلی" می گوید ، با درک و در آغوش گرفتن آن ها ، برای ما آسان تر خواهد بود که در موج بعدی تغییرات قرار بگیریم و روابط روزمره ی خود را با فن آوری به گونه ای تنظیم کنیم که حداکثر سود را به همراه داشته باشد. کتاب سرشار از امیدواری "آینده ی نزدیک" برای هر کسی که به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی تجارت ، صنعت یا اساسا خود زندگی باشد، اطلاعات فوق العاده ای را در بر خواهد داشت.

کتاب آینده ی نزدیک

کوین کلی
کوین کلی (Kevin Kelly) (زاده ۱۴ اوت ۱۹۵۲) نویسنده، عکاس، آمریکایی، سردبیر اجرایی مجله وایرد می‌باشد. او همچنین دانشجوی فرهنگ آسیایی و دیجیتال است.کلی در ۱۴ اوت ۱۹۵۲ در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۰ از دبیرستان وستفیلد نیوجرسی فارغ‌التحصیل شد. از طریق پدرش، مدیر اجرایی مجله تایم که در کار خود از تجزیه و تحلیل سیستم‌ها استفاده می‌کرد، کلی نیز به سایبرنتیک علاقه‌مند شد. وی به مدت یک سال در دانشگاه رود آیلند در رشته زمین‌شناسی تحصیل کرد. او مسیحی کاتولیک است. ...
نکوداشت های کتاب آینده ی نزدیک
This book offers profound insight into what happens (soon!) when intelligence flows as easily into objects as electricity.
این کتاب بینشی عمیق را در مورد آنچه اتفاق می افتد (به زودی!) هنگامی که هوش به آسانی همچون برق به درون اشیا جریان می یابد ، ارائه می دهد.
Chris Anderson, author of The Long Tail

A quintessential work of technological futurism . . . what’s valuable about The Inevitable, from a business perspective, is less what it says about how to innovate, and more what it says about where to innovate.
یک کار جالب پیرامون آینده پژوهی فناوری. آنچه از جنبه تجاری در مورد آینده ی نزدیک ارزشمند است ، کمتر از جهت چگونگی نوآوری و بیشتر در مورد اینکه کجا می توان نوآوری کرد ، می باشد.
James Surowiecki, strategy + business, “Best Business Books 2017 – Innovation”

قسمت هایی از کتاب آینده ی نزدیک (لذت متن)
چارچوب اینترنت (شبکه ای از شبکه های گسترده در جهان) اجتناب ناپذیر بوده، ولی این اینترنتی که اکنون داریم، می توانست این گونه نباشد. اینترنت می توانست به جای یک شبکه ی ناسودبر، تجاری باشد یا به جای سامانه ای بین المللی، ملی باشد یا به جای عمومی بودن، خصوصی باشد. گفت و گوی راه دور (انتقال پیام صوتی به راه دور با به کارگیری الکتریسیته) اجتناب ناپذیر بود، ولی آی فون چنین نبوده است. چارچوب کلی وسایل نقلیه ی چهارچرخ اجتناب ناپذیر بود، ولی ممکن بود خودروهای شاسی بلند به شکل امروزی وجود نداشته باشند. پیام رسانی فوری اجتناب ناپذیر بود، ولی هر ۵ دقیقه توئیت کردن چنین نبوده است.