کتاب صداهای دیگر اتاق های دیگر

Other Voices, Other Rooms
کد کتاب : 63833
مترجم :
شابک : 978-6001041648
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1948
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب صداهای دیگر اتاق های دیگر اثر ترومن کاپوتی

نویسنده در این کتاب داستان پسرک ۱۳ ساله‌ای تنها و لاغر به نام جوئل هریسون را شرح می‌دهد. جوئل بعد از مرگ مادرش مجبور می‌شود با پدرش زندگی کند. پدری که او را از بدو تولد ترک کرده بود. او در خانه جدید، مجبور است با نامادری عبوس و اطرافیان عجیب و غریبی بسازد که تاکنون زندگی با آن‌ها را تجربه نکرده بود.
این رمان را به نوعی زندگی‌نامه خودنوشت نویسنده دانسته‌اند. کاپوتی در سال ۱۹۲۴ متولد شد. او چهارساله بود که پدر و مادرش از هم جدا شدند و او نیز در کودکی مانند شخصیت اصلی کتاب «صداهای دیگر،‌اتاق‌های دیگر»، پسرکی تنها و گوشه‌گیر بوده است.
کاپوتی ۶۰ سال زندگی کرد. از او تعداد زیادی داستان کوتاه و چند رمان باقی مانده و بسیاری از آثارش دست‌مایه ساخت فیلم‌های سینمایی یا تلویزیونی قرار گرفته‌اند.

کتاب صداهای دیگر اتاق های دیگر

ترومن کاپوتی
"ترومن گارسیا کاپوتی، زاده ی 30 سپتامبر 1924 و درگذشته ی 25 آگوست 1984، رمان نویس، نمایش نامه نویس، فیلمنامه نویس و بازیگر آمریکایی بود. او در نیوارولئان واقع در لوییزیانا به دنیا آمد و پدر و مادرش زمانی که چهار ساله بود، از یکدیگر جدا شدند. او پس از این جدایی به آلاباما فرستاده شد تا پنج سال آینده را در کنار خویشاوندان مادرش سپری کند. کاپوتی که کودکی تنها بود، قبل از ورود به مدرسه به صورت خودآموز، خواند و نوشتن را فراگرفت. او داستان نویسی را از سن یازده سالگی شروع کرد.او در سال 1943 در دپارت...