کتاب گمشدگان اقیانوس

Mistress Branican
  • 15 % تخفیف
    270,000 | 229,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پنگوئن پنگوئن
    نویسنده:
کد کتاب : 64967
مترجم :
شابک : 978-6226284004
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1891
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گمشدگان اقیانوس اثر ژول ورن

جون برانیکان کاپیتان کشتی است و به تازگی هدایت یک کشتی عظیمی با ۹۰۰ چریک را به او سپرده‌اند، همسرش دولی برانیکان زنی زیبا با موهای خرمایی و نژاد اسپانیولی است که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند. دولی از همسرش می‌خواهد دریاداری را ترک کند و کنار او و فرزندش بماند اما زندگی سخت است و جون می‌داند برای گذران زندگی مجبور است در شغلی که در آن مهارت دارد بماند، برانیکان سوار کشتی می‌شود و با همسرش و سیل افرادی مشهور و عادی‌ای که برای خداحافظی با این کشتی عظیم آمده‌‌اند راهی اقیانوس مس‌شود، اما این سفر آن‌قدرها هم سفر خوشیمنی نیست و منجر به اتفاقات بدی می‌شود و یک تراژدی بزرگ را می‌سازد.
ژول ورن در کتاب گمشدگان اقیانوس در کنار سیر داستان‌های علمی تخیلی که همواره می‌سازد به سراغ عواطف انسانی و عشق رفته است و این کتاب جنبه احساسی متفاوتی نسبت به آثار دیگر او دارد.

کتاب گمشدگان اقیانوس

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...