کتاب تو سری خور

Giovanni Episcopo
جووانی اپیسکوپو
کد کتاب : 69317
مترجم :
شابک : 978-9647822510
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1889
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تو سری خور اثر گابریله دانونزیو

کتاب جووانی اپیسکوپو «توسری خور» سرآغاز شهرت «گابریله دانونزیو» بوده است. منتقدین آن زمان این کتاب را کتابی بسیار بزرگ تشخیص دادند. رمان «بی گناه» کتاب بعدی او که بعدها، ویسکونتی کارگردان معروف ایتالیایی فیلمی از آن تهیه می کند. رمان های «آتش»، «هوس» و «پیروزی مرگ» از دیگر آثار او هستند. بر سر در قصری که او در آن زمان می‌زیست، هنوز این عبارت دیده می شود: «همه‌ی آنچه را که بخشیدم، دارم.»

«جیووانی اپیس کوپو» مردی است که پسر کوچکش «شیرو» را به تازگی از دست داده و از طرفی با مرد خلافکاری به اسم «جولیو وانزر» آشنا شده است که او را برده و مطیع خود ساخته است. او با خانم «جینورا» آشنا می شود و از او خواستگاری می کند، اما... وانزر، مرد خشن و عجیبی است. جیووانی احساس می کند برده و غلام او شده و بین شان رابطه ی ارباب و برده برقرار است. اما وقتی پلیس وانزر را تحت تعقیب قرار می دهد و او شهر را ترک می کند، جیووانی با جینورا، خدمتکار رستوران، آشنا می شود و از او تقاضای ازدواج می کند...

کتاب تو سری خور

گابریله دانونزیو
گابریله دانونزیو (به ایتالیایی: Gabriele D'Annunzio) از شاعران و نویسندگان مشهور ایتالیائی قرن بیستم است که در زمینه نمایشنامه‌نویسی و شاعری مرتبه‌ای بلند دارد. این شاعر نویسنده در ۲۰ سپتامبر ۱۹۳۸ درگذشت.