کتاب 1000 سال بعد

In the year 2889
  • 10,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: دبیر دبیر
    نویسنده:
کد کتاب : 7058
مترجم :
شابک : 9786008521358
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1889
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 1000 سال بعد اثر ژول ورن

مجموعه داستانی ارزشمند از نویسنده ای ماهر با آثار علمی- تخیلی قدرتمند که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد؛ از جمله آثار به جای مانده از او می توان به بیست هزار فرسنگ زیردریا، در مدار ماه، دور دنیا در هشتاد روز، جزیره اسرارآمیز، پنج هفته در بالن، شکار شهاب، ناخدای دانوب، بونهام و… اشاره کرد.

کتاب 1000 سال بعد

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...
قسمت هایی از کتاب 1000 سال بعد (لذت متن)
اگر قبول کنیم انسان های دیگری از انسان های امروزی، در یک حادثه چند هزار ساله از هم جدا شده و آن ها برای خود دنیایی داشتند و از باقیمانده آن ها آدم های امروزی به وجود آمده اند، آیا این فکر یک دیوانگی نیست؟ در این صورت آن انسان ها از کجا آمده و برای چه در این مدت چند هزار ساله ناپدید شده اند و به چه دلیل رابطه یی بین آن ها به وجود نیامده است. بنابراین، چنین تصوری غیر از یک فرض محال چیز دیگری نمی تواند باشد و اگر این مسائل حل نشود، دلیل آن نیست که به طور کلی غیر قابل حل باشد.