کتاب یافتن جوهر درون

Finding Your Element
کد کتاب : 72390
مترجم :
شابک : 978-6007575048
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یافتن جوهر درون اثر کن رابینسون

ویدئوی سخنرانی سر کن رابینسون در TED و کتاب پیشگامانه یافتن جوهر درون، خوانندگان را با مفهوم جدیدی از خودشکوفایی از طریق همگرایی استعدادهای طبیعی و علایق شخصی آشنا کرد. عنصر الهام بخش خوانندگان در سراسر جهان است و برای رابینسون پیروانی مخصوص ای بوجود آورده است. این کتاب راهنمای عملی است که به افراد کمک می کند جوهر درون خود را پیدا کنند. از جمله سوالاتی که این کتاب جدید به آنها پاسخ می دهد عبارتند از:

• چگونه بفهمم استعدادها و علایقم چیست؟
• اگر عاشق چیزی باشم که در آن مهارت ندارم چه؟
• اگر در کاری که دوست ندارم خوب باشم چه؟
• اگر نتوانم از جوهر درون خود امرار معاش کنم، چه؟
• چگونه به فرزندانم کمک کنم جوهر درون خود را پیدا کنند؟

یافتن جوهر شما در زمان حساسی انجام می شود زیرا نگرانی ها در مورد اقتصاد، آموزش و محیط زیست همچنان در حال رشد هستند. نیاز به اتصال به استعدادها و علایق شخصی ما هرگز بیشتر از این نبوده است. همانطور که رابینسون در مقدمه خود می نویسد، هر کجا که هستید، هر کاری که انجام می دهید و مهم نیست چند ساله هستید، اگر به دنبال جوهر خود هستید، این کتاب برای شماست.

کتاب یافتن جوهر درون

کن رابینسون
سر کنث رابینسون، زاده ی 4 مارس 1950، مشاور، سخنران و نویسنده ی انگلیسی است.رابینسون در کالج برتون هال به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و هنرهای نمایشی پرداخت و در سال 1981، مدرک دکتری خود را برای تحقیق در حوزه ی تئاتر و نمایش از دانشگاه لندن دریافت کرد.او از سال 2001 استاد دانشگاه وارویک بوده است. کن رابینسون اکنون به همراه همسر و فرزندانش در لس آنجلس زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب یافتن جوهر درون
A book that is as relevant and imperative for the parents of a 12-year-old as it is for the CEO of a behemoth corporation.
کتابی که برای والدین یک نوجوان 12 ساله به همان اندازه که برای مدیرعامل یک شرکت غول پیکر مرتبط و ضروری است.
Vanity Fair

Fans may glean some insight about understanding who we are as individuals and how we can have a better life that communicates our uniqueness to the world.
طرفداران ممکن است بینش هایی در مورد درک اینکه ما به عنوان یک فرد هستیم و چگونه می توانیم زندگی بهتری داشته باشیم که منحصر به فرد بودن ما را به جهان منتقل می کند، به دست آورند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب یافتن جوهر درون (لذت متن)