کتاب فایده های خوش بینی

The Optimism Advantage
کد کتاب : 73488
مترجم :
شابک : 978-6229606551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فایده های خوش بینی اثر تری ال پائولسون

میراث فرهنگی کشور شکوهمند ایران یک خوش‌بینی کسب‌شده است. من دوستان فرهیخته ایرانی بسیاری در آمریکا دارم که علاقه و اشتیاق بی‌حدوحصرشان به زندگی آن‌ها را به دوستان ارزشمند و همکاران کاردان و شایسته‌ای تبدیل کرده است. همین دلیل باعث شد که من با چاپ ترجمه فارسی کتاب فایده‌های خوش‌بینی موافقت کنم.
تنها شهروندان خوش‌بین یک کشور می‌توانند آینده غرورآمیزی برای آن کشور رقم بزنند. به چالش‌ها و فرصت‌های موجود در مسیر مطالبه فایده‌های خوش‌بینی خوش آمده‌اید. امیدوارم این کتاب به دگرگونی و بالندگی زندگی، روابط اجتماعی و آبادانی کشور شما کمک کند.

کتاب فایده های خوش بینی

تری ال پائولسون
دکتر تری پالسون یک روانشناس دارای مجوز و مرجع برجسته در تبدیل تحقیقات روانشناسی مثبت به بینش های عملی است که نتایج واقعی را تولید می کند. نویسنده کتاب های محبوب، مزیت خوش بینی، حقایق رهبری یک داستان در یک زمان، ساختن شوخ طبعی و آنها به مدیران شلیک نمی کنند، اینطور نیست؟، ارائه های او به سازمان ها، رهبران و تیم ها کمک می کند تا تغییر کنند.پالسون به مخاطبان آموزش می‌دهد که چالش‌ها می‌توانند به فرصت‌ها و موانع تبدیل به سنگ‌های پله شوند. او حکایات طنز آمیز و الهام‌بخ...
دسته بندی های کتاب فایده های خوش بینی