کتاب سپیده دمان

Breaking Dawn
کد کتاب : 7602
مترجم :
شابک : 9789648957204
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 700
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

سپیده دم
Breaking Dawn
کد کتاب : 97455
مترجم :
شابک : 978-9641741190
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 735
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

کیش و مات
Breaking Dawn
کتاب چهارم از مجموعه ی گرگ و میش (Twilight)
کد کتاب : 5164
مترجم :
شابک : 978-9645024817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 562
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کیش و مات اثر استفنی مه یر

در آخرین انفجار از این مجموعه عاشقانه ی حماسی ، بلا حق یک انتخاب نهایی را دارد. آیا او باید فانی بماند و ارتباط خود را با گرگینه ها تقویت کند ، یا همه اینها را پشت سر بگذارد تا خون آشام شود؟
هنگامی که کسی که شما دوستش دارید در حال کشتن شماست هیچ گزینه ای برای شما باقی نمی گذارد. چگونه می توانستید بدوید ، چگونه می توانستید مبارزه کنید ، در حالی که انجام این کار به عزیز شما آسیب می رساند؟ اگر زندگی شما همان چیزی بود که باید می دادید ، چگونه می توانستید آن را ندهید؟ اگر کسی بود که شما واقعا دوستش داشتید؟
به شکل اجتناب ناپذیری عاشق یک یک خون آشام بودن ، هم فانتزی است و هم کابوس که در یک واقعیت خطرناک برای بلا سوان به هم گره خورده اند. در یک طرف علاقه ی شدید او به ادوارد کالن ، و در طرف دیگر ارتباط عمیق او با گرگینه ای به نام یاکوب بلک است.پس از گذشتن یک سال پر فراز و نشیب از وسوسه ، از دست دادن و نزاع ، حالا بلا به سمت نقطه ی عطف نهایی سوق داده شده است. انتخاب قریب الوقوع او برای پیوستن به دنیای تاریک اما فریبنده ی جاودانگان یا دنبال کردن یک زندگی کاملا انسانی ، به رشته ای تبدیل شده است که سرنوشت دو قبیله از آن آویزان است.
این پایان حیرت انگیز ، نفسگیر و غیرقابل پیش بینی برای مجموعه ی گرگ و میش ، اسرار و رمز و رازهای این عاشقانه ی جذاب را روشن می کند.
استفن مه یر، نویسنده ی پرفروش ، با کتاب کیش و مات بازگشت پیروزمندانه ای به دنیای گرگ و میش دارد.
مجله ی تایم در مورد این کتاب استفن مه یر نوشته است:
"مردم نمی خواهند فقط کتاب های مه یر را بخوانند ؛ آنها می خواهند به درون آنها صعود کنند و در آنجا زندگی کنند."
مجله نیویورک تایمز نیز درباره ی کتاب کیش و مات نوشته است:
"یک پدیده ادبی".

کتاب کیش و مات


ویژگی های کتاب کیش و مات

برنده جایزه ی ملی کتاب انگلستان سال 2009

برگزیده مجله نیویورک تایمز به عنوان پرفروش ترین کتاب سال

استفنی مه یر
استفنی مه یر با نام اصلی استفنی مورگان، زاده ی ۲۴ دسامبر ۱۹۷۳، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است که بیشتر به خاطر نگارش مجموعه ی شفق مشهور است.قبل از فارغ التحصیلی، مه یر دوباره با دوست دوران کودکی خود کریستیئن (ملقب به پانچو) آشنا شد و در سال ۱۹۹۴، در ۲۱ سالگی با او ازدواج کرد. آن ها صاحب سه فرزند پسر با نام های گبی، ست و الی شدند. بعد از فارغ التحصیلی در رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه بریگهم یانگ در سال ۱۹۹۷، مه یر تصمیم گرفت خانم خانه دار شود و فرزندان خود را بزرگ کند.در سال ۲۰۰۳، هنگا...
قسمت هایی از کتاب کیش و مات (لذت متن)
صدای ادوارد مرا به خودم آورد. جعبه در چمدان افتاد. « حالت خوب است؟» « بله… خوبم. » « بلا… می توانم داخل بیایم؟ » « بله… » او وارد اتاق شد و کنارم روی زمین نشست. « اتفاقی افتاده؟ » « چند روز از عروسی مان گذشته است؟ » « هفده روز… چطور مگر؟ » دوباره در حال شمردن بودم. متوجه شدم تعداد روزهایی که اینجا بوده ایم بیشتر از چیزی بوده که فکرش را می کردم. دوباره شروع به شمردن کردم. «بلا می توانی چیزی هم به من بگویی… چه اتفاقی افتاده؟ » سعی کردم آب دهانم را قورت بدهم، اما نتوانستم. نمی دانستم باید چه چیزی بگویم. « فکر نمی کنم این مسمومیت غذایی باشد.» او جواب نداد. همین طور مثل مجسمه به من خیره ماند.