کتاب آتش

Fire
کد کتاب : 7884
شابک : 9786002299000
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 123
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آتش اثر حسین سناپور

به این دلیل شخصیت اصلی رمان یک زن است که این کتاب در ادامه یا تکمیل دو رمان «دود» و «خاکستر» است که در آن دو، همین نگاه را از زاویه دید دو مرد داشتیم و نیاز بود که از زاویه دیگری هم به آن نگاه شود.

این رمان در فضای اجتماعی دهه معاصر و درباره روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی همین دهه است که همه ما درگیر آن بوده ایم و هنوز هم هستیم.

کتاب آتش

حسین سناپور
حسین سناپور متولد ۱۳۳۹ نویسنده ای ایرانی است. سناپور داستان نویسی را از کلاس های هوشنگ گلشیری آغاز کرد. رمان نیمه غایب نوشته وی از جمله پرفروش ترین رمان های معاصر فارسی بود که به چاپ هجدهم رسید.
قسمت هایی از کتاب آتش (لذت متن)
ای کرم پودر کارتیه، چاله چوله هام را بپوشان لطفا. ای خط لب ایوسن لورن، نشان شان بده تمام لب هام را، تمامش را . ای کوکوشانل، ای کوکوشانل، ای کوکوشانل، که من را میبری به باغ های پر از شیرینی و پر از خنکی، از خنگی باغ هات پرم کن. خواهش میکنم، تمنا میکنم، پناه بدهید به من همه تان. کاری بکنیم از خودتان بشوم، اصلا شما از من بشوید، ای کشیده گی شلوار زارا، ای برازنده گی پالتو بنتون. دارم خفه می شوم با این پالتو. خفه گی اش اما می ارزد. مرا پناه دهید ای چراغ های مشوش/ ای خانه های روشن شکاک/ که جامه های شسته در آغوش دود های معطر/ بر بام های آفتابی تان تاب می خورند.