کتاب روش برداشت از قرآن

Quran
کد کتاب : 79111
شابک : 978-9643343538
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1395
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روش برداشت از قرآن اثر محمد حسینی بهشتی

“در این که فهم قرآن کریم به یک گروه معین مختص نمی باشد، کمترین تردیدی راه ندارد. بی شک قرآن برای استفاده همگان آمده است و این مطلبی است که آیات قرآن روی آن تاکید فراوان دارد.”
فهم مفاهیم قرآنی نیازمند کسب مقدماتی چند است و با آموختن ترجمه کلمات میسر نیست. « روش برداشت از قرآن» ناظر بر تشریح کلیدهای فهم قرآن می باشد که در قالب گفت و گویی عالمانه و بنابر ضرورت های روز پدید آمده است.
این کتاب، متن‌ مصاحبه‌ای‌ است‌ که‌ در فروردین‌ماه‌ 1356( ش)‌ توسط شهید حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبراژه‌ای در اصفهان با شهید آیت‌الله‌ دکتر بهشتی تحت‌ عنوان‌روش‌ برداشت‌ از قرآن‌ به‌ عمل‌ آمده‌ است‌.
این‌ مصاحبه‌ درآغاز به‌ صورت‌ نوار در اختیار علاقه‌مندان‌ قرار گرفت‌ و پس‌از پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌، روزنامه‌ جمهوری‌ اسلامی‌ اقدام‌ به‌چاپ‌ آن‌ کرد. پس‌ از انجام‌ اصلاحات‌ توسط دکتر بهشتی‌، حزب‌ جمهوری‌ اسلامی‌ آن‌ را به‌ صورت‌ کتاب‌ منتشر ساخت‌.

کتاب روش برداشت از قرآن

محمد حسینی بهشتی
سید محمد حسینی بهشتی (زادهٔ ۲ آبان ۱۳۰۷ در محلهٔ لُنبان اصفهان — درگذشتهٔ ۷ تیر۱۳۶۰ در تهران) سیاست‌مدار و فقیه ایرانی و دومین رئیس دیوان عالی کشور پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، نخستین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی بود. گاهی از وی به عنوان نظریه‌پرداز ولایت فقیه نام برده می‌شد او از جمله افراد نزدیک به روح‌الله خمینی و از هواداران تشکیل حکومت اسلامی در ایران بوده و نقش بسیار مهمی در استقرار جمهوری اسلامی در ایران داشته‌است.پدرش، ...
دسته بندی های کتاب روش برداشت از قرآن