کتاب ذهن آگاهی

Mindfulness
(پیوند با خود واقعی)
کد کتاب : 79548
مترجم :
شابک : 978-6227857122
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن آگاهی اثر وینی دابولکار

چه بخواهیم چه نخواهیم، بخش بزرگی از تفکر ما بیهوده است، خواه احساس گناه، ترس، اضطراب یا استرس. این انرژی ما را تخلیه می کند و مانع تصمیم گیری ما می شود. کتاب "ذهن آگاهی" یک برداشت چشم باز در مورد چگونگی ماندن در لحظه است. این کتاب یک راه حل مجدد برای مبارزات روزانه ما نیست، این کتاب به عنوان راهنمای خوانندگان باهوش و متخصصان شهری برای تمرکز و تمرین ذهن آگاهی عمل می کند.

"وینی دابولکار" به عنوان یک کاتالیزور در سه زمینه فعالیت می کند: تفکر طراحی، فرهنگ نوآوری و ذهن آگاهی. او یکی از نویسندگان کتاب 8 گام تا نوآوری: از جوگاد تا تعالی است. در طول دهه گذشته، او به چندین سازمان و افراد در سفر خود به سمت نوآوری و ذهن آگاهی کمک کرده است. او همچنین با سازمان های غیرانتفاعی و دولتی در حوزه آموزش و بهداشت همکاری می کند. قبل از شروع حرفه مشاوره، او به مدت یک دهه در موتورولا در ایالات متحده و ساسکن در بنگلور کار کرد. این کتاب روایتی قانع‌کننده و قابل دسترس درباره نقاط کور و سوگیری‌های ناخودآگاه درون خودمان ارائه می‌کند. آن‌ها از طریق استعاره‌های قابل دسترس از فیلم‌ها و جنبه‌های روزمره زندگی ما ارائه می‌شوند و اینکه چگونه آگاهی بیشتر از خودمان با توجه به ذهن می‌تواند به ما کمک کند تا نقاط کور و سوگیری‌ها را برطرف کنیم. این کتاب هیچ راه حل جادویی ارائه نمی دهد، اما راه را برای انجام آزمایش های آسان و اصلاح مسیر در صورت لزوم برای ما هموار می کند.

کتاب ذهن آگاهی

وینی دابولکار
وینی دابولکار (Vinay Dabholkar) به عنوان یک کاتالیزور در سه زمینه فعالیت می کند: تفکر طراحی، فرهنگ نوآوری و ذهن آگاهی. او یکی از نویسندگان کتاب 8 گام تا نوآوری: از جوگاد تا تعالی است. او عضو هیئت علمی مدعو در IIM بنگلور (از سال 2011) و IIT بمبئی (از سال 2016) بوده است. در طول دهه گذشته، او به چندین سازمان و افراد در سفر خود به سمت نوآوری و ذهن آگاهی کمک کرده است. او همچنین با سازمان‌های غیرانتفاعی و دولتی در حوزه آموزش و بهداشت همکاری می‌کند. قبل از شروع حرفه مشاوره، او به مدت یک ده...