کتاب هندوئیسم

Hinduism
کد کتاب : 80704
مترجم :
شابک : 978-6006730806
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 146
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هندوئیسم اثر مادهو بزاز وانگو

تقریبا از آغاز ظهور تمدن در بیش از ۱۰ هزار سال پیش، دین در شکل گیری تاریخ انسان نقش داشته است. امروزه بیش از نیمی از جمعیت جهان از یک دین بزرگ یا آداب و رسوم بومی پیروی می کنند. در جامعه های سرتا سر جهان وجود تنوع فزاینده قومی و فرهنگی به پیدایش مجموعه متنوعی از دین هایی انجامیده است که در کنار یکدیگر به برگزاری شعائر خود می پردارند. از این رو بسیار ضروری است که در حد اعلای امکان با ادیان جهان آشنا شویم.
در مجموعه ادیان جهان، خطوط کلی ادیان بزرگ جهان و نهادهای دینی عصر ما با زبانی روشن و قابل فهم عرضه شده اند. از جمله: پراکندگی جغرافیایی خاستگاه ها و تاریخچه معتقدات اصلی، شعائر و مکان های مقدس خدمات به تمدن جهان تصویرهای دقیقا دست چین شده متن را کامل می کنند و ستون های جانبی صفحات، نقشه، فهرست، واقعیت های مسلم، واژه نامه، کتابشناسی، خواندنی های بیشتر و نمایه در آن ها گنجانده شده است تا خوانندگان را در دست یافتن به درکی کامل تر درباره موضوع یاری کنند.

کتاب هندوئیسم

مادهو بزاز وانگو
مادو بزاز وانگو بنیانگذار گروه ها و عزلت نشینی های نویسندگان ذهن آگاه، نویسنده و مربی مدیتیشن است. سی دی های وی، مدیتیشن برای نویسندگان ذهن آگاه I & II نویسندگان را از هر سطح راهنمایی و الهام می کنند تا از جریان خلاقیت خود استفاده کنند و به عمق نوشتن خود بپردازند. مقاله های وی درباره هنرهای هندو و بودایی در چندین گلچین در هند و ایالات متحده آمده است.