کتاب من ساکاگاوا هستم!

I am Sacagawea
(آدم های معمولی دنیا را تغییر می دهند)
کد کتاب : 80967
مترجم :
شابک : 978-6222742478
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب من ساکاگاوا هستم! اثر برد ملتسر

ساکاگاویا تنها دختر و تنها بومی آمریکایی بود که به سپاه اکتشاف لوئیس و کلارک پیوست که ایالات متحده را از رودخانه می سی سی پی تا اقیانوس آرام در اوایل دهه 1800 کاوش کند. او به عنوان مترجم به تیم کمک کرد تا با اعضای قبیله شوشون در سراسر قاره ارتباط برقرار کنند و همچنین او فرزندش را در تمام طول مسیر بر روی پشت خود حمل میکرد. زمانی که اکسپدیشن به ساحل غربی رسید، ساکاگاویا ثابت کرده بود که واقعا یک پیشگام واقعی در این اکتشاف است.

این مجموعه زندگی‌نامه دوستانه و سرگرم‌کننده بر ویژگی‌هایی تمرکز دارد که قهرمانان ما را بزرگ کرده‌اند - ویژگی‌هایی که بچه‌ها می‌توانند آرزو کنند تا خودشان قهرمانانه زندگی کنند. هر کتاب داستان یکی از نمادهای آمریکا را به شیوه ای زنده و محاوره ای روایت می کند که برای جوان ترین خوانندگان غیرداستانی به خوبی کار می کند و همیشه تأثیرات دوران کودکی قهرمان را در بر می گیرد. در پشت یک جدول زمانی عالی و عکس ها وجود دارد.

کتاب من ساکاگاوا هستم!

برد ملتسر
برد ملتسر (زاده اول آوریل 1970) یک رمان نویس تریلر سیاسی آمریکا، نویسنده غیر داستانی، خالق نمایش تلویزیونی و نویسنده کتاب های طنز است.برد ملتسر در اول آوریل 1970 متولد شد. وی در بروکلین، نیویورک بزرگ شد و سپس به فلوریدا جنوبی نقل مکان کرد، جایی که در سال 1988 از دبیرستان ارشد North Miami Beach فارغ التحصیل شد. در سال 1993، ملتسر در بیکن هیل، بوستون، ماساچوست به همراه هم اتاقی، نویسنده همکار طنز / هنرمند جود وینک زندگی می کرد و روزانه در حالی که در اولین رمان خود در شب کار می کرد، در فروش در م...