کتاب از اجتناب دست بردار

Stop Avoiding Stuff
(25 ریز-مهارت برای مواجهه با ترس و چیرگی بر آن)
کد کتاب : 83442
مترجم :
شابک : 978-6007152829
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

در فهرست «کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند»

معرفی کتاب از اجتناب دست بردار اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب «از اجتناب دست بردار» اثری است که اولین بار در سال 2020 به چاپ رسید. هر فصل از کتاب بر اساس یک «میکرو-مهارت» شکل گرفته است، چیزی که نویسندگان آن را روشی برای درک افکار، عواطف و شرایط تعریف می کنند. برای مثال، «عمق بخشیدن به آگاهی» به معنای توجه کردن به عواطف درونی و بیرونی است، و «اطلاع از شیوه تفکر» بر توانایی ما در درک این فرآیند تمرکز دارد که چگونه و چرا افکاری مشخص در ذهن ما شکل می گیرد. نویسندگان کتاب به مخاطبین پیشنهاد می کنند که از طریق کنار گذاشتن نیاز به همیشه «برنده شدن» در بحث ها و جدال ها با دیگران، به درکی بهتر از «رها کردن حق به جانب بودن» برسند. تمرین های ساده کتاب به مخاطبین کمک می کند این مهارت را در زندگی روزمره به کار بگیرند—تمرین هایی همچون نوشتن مسیر افکار خودمان و خلق نقشه ای از تمام چیزهایی که می خواهیم در کنترلمان باشد.

کتاب از اجتناب دست بردار

نکوداشت های کتاب از اجتناب دست بردار
This delightful, information-packed guide will appeal to self-help readers of all types.
این راهنمای لذت بخش و سرشار از اطلاعات، برای همه مخاطبین کتاب های «خودپروری» جذاب خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

This little book will help you stand up to your fears.
این کتاب کوتاه به شما کمک می کند در مقابل هراس هایتان بایستید.
Barnes & Noble

An accessible guide.
یک راهنمای قابل فهم.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب از اجتناب دست بردار (لذت متن)
یکی از راه های کنار گذاشتن اجتناب، توجه عامدانه به زمان حال یا همان «ذهن آگاهی» است. می دانیم که «ذهن آگاهی» گاهی آدم ها را می ترساند، زیرا به نوعی طاقت فرسا به نظر می رسد؛ اما راه آسان تری برای پرورش مهارت های «ذهن آگاهی»، در مقایسه با تمرین نشستن روی کوسن یوگا و سکوت، وجود دارد. می خواهیم روشی برای «ذهن آگاهی» به شما یاد بدهیم؛ حتی اگر ایده مراقبه کردن، شما را به یاد همه کارهای عقب افتاده تان بیندازد.

«ذهن آگاهی»، در عمل، آوردن توجه به زمان حال است؛ آن گاه، در برهه ای از زمان، مشاهده سرگردانی ذهن و سپس توجه به این که کجا سرگردان شده و بعد بازگرداندن توجه به لحظه فعلی و 9 تا 10 میلیون بار تکرار همین کار است.

«ذهن آگاهی» نوعی تمرین است و وضعیت ثابتی نیست. ما ترجیح می دهیم آن را نوعی وضعیت عامدانه و موقعیتی بدانیم که در آن می توانیم به رویداد در حال وقوع، آگاهانه و بدون قضاوت، توجه کنیم. همچنین ممکن است بارها آن را فراموش کنیم و دوباره وقتی یادمان آمد، به آن بازگردیم.