کتاب شرم کاوی

Shame
(رها ساختن خود،یافتن شعف،و ساخت احساس ارزشمندی اصیل)
کد کتاب : 85377
مترجم :
شابک : 978-6006454702
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شرم کاوی اثر جوزف برگو

مواجهه با خجالت، احساس گناه، خودآگاهی، پشیمانی و غیره بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی روزمره است، و گاهی اوقات درس هایی برای آموختن به ما در مورد اهداف و ارزش هایمان، درباره شخصی که از خود انتظار داریم، دارند. برخلاف دیدگاه فرهنگی غالب در مورد شرم به عنوان یک تأثیر سمی یکنواخت، شرم کتابی است که به موضوع شرم به عنوان یک خانواده کامل از احساسات که در یک "آگاهی دردناک از خود" مشترک هستند، می پردازد.
نویسنده جوزف بورگو با به چالش کشیدن دیدگاه‌های پذیرفته‌شده در جنبش عزت‌نفس، استدلال می‌کند که عزت نفس در خاک تمجید و تشویق بی‌وقفه رشد نمی‌کند، بلکه به تعیین و برآورده کردن اهداف بستگی دارد و انتظارات ما را برآورده می‌کند. برای خودمان و در نهایت به اشتراک گذاشتن شادی خود در موفقیت با افرادی که برای ما مهم هستند. در طول مسیر، گوش دادن و آموختن از برخوردهای ما با شرم فراتر از اظهارات تاکیدی و خودگویی مثبت در ایجاد عزت نفس واقعی به ما کمک می کند.
شرم کاوی که با داستان‌های بالینی 35 سال فعالیت خصوصی بورگو به خوبی نشان داده شده است، راه‌های بی‌شماری را نیز توضیح می‌دهد که شرم ناشناخته اغلب پشت طیف گسترده‌ای از اختلالات روانی از جمله اضطراب اجتماعی، خودشیفتگی، اعتیاد و مازوخیسم پنهان می‌شود.

کتاب شرم کاوی

جوزف برگو
جوزف برگو (Joseph Burgo) بیش از سی سال است که یک روان درمانگر و روانکاو عمل می کند. او در کلرادو زندگی می کند و از طریق یک پلت فرم کنفرانس اینترنتی امن، روان درمانی ویدئویی رو در رو به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.
نکوداشت های کتاب شرم کاوی
An essential read for anyone who suffers from shame and self criticism. This book can help transform the way you see yourself and the world.
کتابی ضروری برای کسانی که از شرم و انتقاد از خود رنج می برند. این کتاب می تواند به تغییر نگاه شما به خود و جهان کمک کند.
Shannon Kaiser

Dr. Joseph Burgo has written a powerful book which will be a boon to readers everywhere.
دکتر جوزف بورگو کتاب قدرتمندی نوشته است که برای خوانندگان در همه جا موهبت خواهد بود.
Peg Streep

قسمت هایی از کتاب شرم کاوی (لذت متن)