کتاب رازهای اتاق هیئت مدیره

Boardroom Secrets
حاکمیت شرکتی برای زندگی بهتر
کد کتاب : 86899
مترجم :
شابک : 978-6009199556
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رازهای اتاق هیئت مدیره اثر ایلماز آرگودون

کتاب «رازهای اتاق هیئت مدیره» بر روی، فرآیندها و رفتارهای هیئت مدیره برای اطمینان از حکمرانی خوب تمرکز دارد. این کتاب بر جنبه‌های رفتاری حکمرانی مانند نحوه ارزیابی و پردازش اطلاعات ارائه‌شده به هیئت‌مدیره، چگونگی پرسش‌های انتقادی بدون ایجاد انگیزه‌زدایی، و چگونگی ایجاد تعادل بین منافع ذینفعان مختلف تمرکز دارد.
دکتر ایلماز آرگودون استراتژیست، مشاور و عضو هیئت مدیره موسسات عمده دولتی و خصوصی و سازمان های غیردولتی است. او رئیس یک شرکت مشاوره مدیریت پیشرو مستقر در استانبول است. همچنین در پارلمان اروپا به عنوان یکی از بهترین سه شرکتی که با تعهد خود به مسئولیت اجتماعی شرکتی «آینده را شکل می دهند» شناخته شده است و اولین امضاکننده ترک پیمان جهانی است. او همچنین رئیس بانک سرمایه گذاری روچیلد در ترکیه است. او دریافت کننده جوایز متعدد رهبری، شهروندی و شغلی برجسته است و به دلیل تعهدش به بهبود وضعیت جهان، توسط مجمع جهانی اقتصاد به عنوان رهبر جهانی فردا انتخاب شد.

کتاب رازهای اتاق هیئت مدیره

ایلماز آرگودون
یلماز آرگودن، استراتژیست،کارشناس حاکمیت و نویسنده ترک است. او موسس و رئیس ARGE Consulting، یک شرکت مشاوره مدیریت مستقر در استانبول است. او همچنین رئیس دفتر ترکیه Rothschild & Co است.ارگودن به‌عنوان رئیس کمیته مدیریت بازرگانی در OECD، رئیس شبکه‌های محلی پیمان جهانی سازمان ملل و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال ترکیه خدمت کرده است.
دسته بندی های کتاب رازهای اتاق هیئت مدیره