کتاب پول بدون پول

Pool
روش های کسب درآمد رویایی بدون سرمایه اولیه
کد کتاب : 86928
شابک : 978-6008124788
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پول بدون پول اثر یاسین هدایتی فر

این که بدانید برای رسیدن به درآمدهای بالا بدون سرمایه اولیه (پول بدون پول) چه کاری باید انجام دهید،گام بسیار مهمی است اما پایان کار نیست؛بلکه این تازه ابتدای کار است!!!
از شما یک درخواست دارم ! هیچ وقت اجازه ندهید بهانه های کوچکی همچون کمبود امکانات و سرمایه های مادی جلوی ا فکار بلند پروازانه و تحقق رویای ثروت اندوزی شما را بگیرد. نعمت های خدا هر روز در حال افزایش است و این انسان ها هستند که تعیین می کنند چقدر می خواهند از این نعمت ها برداشت و استفاده کنند.
می خواهم مژده بزرگی به شما بدهم که شاید باورش سخت باشد. کتابی که در دست دارید، می تواند شما را به آسانی روی مدار متفاوتی از ثروت قرار دهد که اگر هم فرکانس شوید، به زودی چیزهایی را تجربه خواهید کرد که شاید هیچ زمانی فکر آن را هم نمی کردید!!. در این کتاب روش انجام کارهایی گفته شده که با انجام آن ها می توانید بدون سرمایه، پول های فراوانی بدست
آورید.دوست روزهای رسیدن به موفقیت های عجیب شما

کتاب پول بدون پول

یاسین هدایتی فر
یاسین هدایتی فر متولد 28 شهریور 1368 ، نویسنده ، مشاور و مدرس دوره های استادی هوش مالی می باشد. وی دارای مدرک فوق لیسانسکارافرینی و اقتصاد است.
قسمت هایی از کتاب پول بدون پول (لذت متن)
کسب درآمد با چاپ کارت ویزیت از میان همه اقلام تبلیغاتی که صاحبان کسب وکار برای معرفی خود استفاده می کنند، کارت ویزیت جایگاه بسیار ویژه ای دارد. تقریبا هیچ کسب وکاری را نمی توان در حال حاضر یافت که برای معرفی خود به سراغ استفاده از کارت ویزیت اختصاصی نرود و همین تقاضای بالا، امکانی بوجود آورده تا افراد بسیار زیادی همچون طراحان، بازاریابان و کانون های تبلیغاتی درآمدهای بالایی از چاپ کارت ویزیت داشته باشند. نکته جالب این شیوه کسب درآمد این است که اگر فردی بخواهد از چاپ کارت ویزیت کسب درآمد کند، حتما نیازی به داشتن دفتر و دستگاه های مخصوص چاپ آن ندارد و می تواند با بازاریابی و ارسال سفارشات به مراکز اصلی چاپ کارت ویزیت در شهرهای بزرگ کشور به درآمدهای بسیار بالاتری نسبت به دفاتر رسمی تبلیغاتی در شهر دست یابد. همچنین خوب است بدانید که دستگاه های مخصوص چاپ کارت ویزیت به دلیل قیمت و هزینه های جاری بالا، تنها در شهرهای بزرگ کشور که امکان سفارش گرفتن از همهٔ استان ها را دارند، وجود دارد و این موضوع فرصتی است تا افرادی همچون شما بدون داشتن دفتر تبلیغاتی، شروع به گرفتن سفارش کارت ویزیت از سطح شهر کرده و با ارسال سفارشات به چاپخانه، سود خوبی به دست آورند. فصلی نبودن، نیاز نداشتن به سرمایه اولیه، درآمد بالا و سریع الوصول بودن سود از ویژگی های منحصربه فرد این کار به شمار می رود.
متن کتاب