کتاب تجدید حیات در مایکروسافت

Hit Refresh
تلاش در جهت بازیابی هویت مایکروسافت و ترسیم آینده ای بهتر برای انسان ها
کد کتاب : 86983
مترجم :
شابک : 978-6008124887
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب تجدید حیات در مایکروسافت اثر ساتیا نادلا

رهبران کسب و کار و سیاست گذاران باید از خود بپرسند:ما چه چیزی داریم که دیگران ندارند؟و ما چگونه می توانیم آن مزیت خاص را به عامل رشد و ثروت برای همه ی مردم تبدیل کنیم؟
شما به عنوان مدیر و رهبر باید از اتاق کارتان خارج شوید و به محل کار وزندگی مردم بروید و ببینید فن آوریهایی که می سازید چه تاثیری بر امور روزمره آنها دارد. مطمئنا ملاقات با مشتریان و آشنایی با نیازهای فردی و یا جمعی آنها،حاوی نکات کلیدی برای رسیدن به نو آوری در محصول است.
رهبران باید خوشبینی خلاقیت و احساس مسئولیت مشترک را در کارکنان خود ایجاد کرده و موجب رشد و تعالی سازمان شان شوند. اگر مدیران ارشد نتوانند فرصتی پیدا کنند تا استعدادهای کارکنان را شکوفا کنند، مسیر رشد آنان کاملا متوقف خواهد شد. در نتیجه اگر فرد فرد ما در نقشی که در سازمان و زندگی شخصی خود دارد رشد کند،سازمان و شرکت ما رشد خواهد کرد.
ما رهبران کسب و کار باید مسئولیت های خود را به عنوان رهبرات نغییر بر عهده بگیریم ،زیرا جهان بهتر مکان بهتری برای کسب وکار است باید تلاش کنیم تا محصولات عالی داشته باشیم،به مشتریان خود خدمت کرده و منافع سرمایه گذاران خود را تامین کنیم اما اینها کافی نیستند.ما باید در مورد تاثیر اقدامات خود بر جهان و ساکنان آینده این جهان نیز فکر کنیم.

کتاب تجدید حیات در مایکروسافت

ساتیا نادلا
ساتیا نادلا (به انگلیسی: Satya Nadella) مدیرعامل فعلی مایکروسافت است. او به عنوان جایگزین استیو بالمر در چهارم فوریهٔ ۲۰۱۴ میلادی این سمت را عهده‌دار شد. وی پیش از این در بخش سرویس‌های ابریِ مایکروسافت فعالیت می‌کرد.ساتیا نادلا در حیدرآباد هند به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خود را در آمریکا گذرانده‌است. او بیش از ۲۲ سال در بخش‌های مختلف شرکت مایکروسافت کار کرده‌است. از بزرگترین موفقیت‌های وی در مایکروسافت می‌توان به راه‌اندازی بینگ، جستجوگر مایکرو...