کتاب رشد کسب و کار

Business Growth Stragies
استراتژی ها،الگوها و سازوکارهایی برای رشد و توسعه کسب و کار
کد کتاب : 92275
شابک : 978-9648578973
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رشد کسب و کار اثر حسین صامعی

کتاب « رشد کسب و کار» "استراتژی ها،الگوها و سازوکارهایی برای رشد و توسعه کسب و کار " نوشته « حسین صامعی» توسط انتشارات « لوح فکر» منتشر شده است.
رشد کسب و کار همیشه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران است. رشد بیشتر یعنی درآمد بیشتر و این یعنی امکان خلق ارزش بیشتر برای ذی‌نفعان. در بازه‌های زمانی بلندمدت، شرکت‌هایی که نتوانند مسیرهای رشد نوآورانه‌ای بیابند دچار افول جدی شده و یا به نقطه پایان می‌رسند. تحولات مستمر و گاهی عمیق محیط کسب و کار، دیر یا زود کسب و کارهای راکد و غافل را از عرصه رقابت خارج خواهد کرد. این کسب و کارها جای خود را به نوآوران و تازه‌واردان خواهند داد. پس مدیران شرکت‌ها باید سکان هدایت کسب و کار خود را به دست گیرند و با شناسایی جهت‌گیری مناسب، سازمان خود را به سوی رشد بیشتر رهنمون سازند. کاری که به بیان ساده و در عمل پرچالش و پر هیاهوست! در این کتاب تلاش شده است تا به اتکای آموزه‌های حاصل از شرکت‌های موفق، راهنمایی کاربردی برای مدیریت رشد کسب و کار ارایه شود. اگرچه محتوای این کتاب می‌تواند برای مدیران کسب و کارها با اندازه‌های مختلف راهگشا باشد، اما تمرکز آن بر شرکت‌هایی است که دوره رشد اولیه خود را پشت سر گذاشته‌اند و به دوره استقرار رسیده‌اند و اکنون در جستجوی فرصت‌های جدید برای رشد بیشتر هستند. در این کتاب، روش‌ها و ابزارهای مختلفی که می‌تواند موجب توانمندسازی شرکت‌ها برای شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های رشد کسب و کار شود تشریح شده و با بیان نمونه‌هایی از تجارب شرکت‌های برتر، زمینه آشنایی مخاطبان با نحوه مدیریت رشد کسب و کار در شرکت‌های موفق دنیا فراهم می‌شود.

کتاب رشد کسب و کار

حسین صامعی
دکتر حسین صامعی متولد 1363 ،دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی شریف، ۱۳۸۵ ،کارشناسی ارشد MBA، دانشگاه صنعتی شریف، ۱۳۸۸و دکترای مدیریت، دانشگاه صنعتی شریف، ۱۳۹۴ است. اومدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف استو 4 کتاب و 14 مقاله به چاپ رسانده است.او دارای بیش از ۱۶ سال فعاليت مدیریتی و مشاوره‌ای در سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و بیش از ۶ سال فعالیت مديريتی و مشارکت در بیش از ۳۵ پروژه مشاوره‌ای در حوزه استراتژی، طراحی سازمان و رشد کسب و کار است.
دسته بندی های کتاب رشد کسب و کار