کتاب اصول بنیادین در نواختن پیانو

Basic Principles in Pianoforte Playing
با گفتار تازه از رزینا
کد کتاب : 92974
مترجم :
شابک : 978-6227797473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 70
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول بنیادین در نواختن پیانو اثر جوزف لوین

کتاب «اصول بنیادین در نواختن پیانو» در اوج زندگی حرفه ای جوزف لوین نوشته شده است و بیان روشنی از اصول مبتنی بر تجربه مادام‌العمر او در اجرا و تدریس است. لووین به همراه راخمانینوف، اشنابل و هافمن یکی از استادان بزرگ مدرن بود و اولین هنرمندی بود که برای تدریس در مدرسه فارغ التحصیل موسیقی جولیارد دعوت شد.
تکنیک، از طریق ضروری، باید تابع درک موسیقی باشد. دانش کامل مقیاس ها، نه به صورت مکانیکی، بلکه به صورت موسیقی. درک کاربردهای استراحت و سکوت، که موتزارت آن را بزرگترین تأثیر در موسیقی می دانست. احساس ریتم و تمرین گوش؛ اینها عناصر اساسی یک پایه گذاری کامل در موسیقی هستند و بر این اساس در فصل های آغازین بر آنها تأکید شده است.
قلب کتاب به دستیابی به لحنی زیبا اختصاص دارد. هرکسی که نوازندگی لوین را شنیده باشد یا به یکی از ضبط‌های او گوش داده باشد، می‌داند که دستاوردهای او در آن زمینه چقدر عالی بوده است. این راز، حداقل تا حدی، در تکنیکی بود که او آن را «بازوی شناور در هوا» نامید، و در استفاده از مچ دست به عنوان ضربه گیر طبیعی. دستیابی به انواع لحن، آواز، آهنگ زنگ، درخشندگی، ظرافت و قدرت، همه با تحلیل دقیق روش هایی که در آن انگشتان، دست، مچ، بازو و در واقع کل آن توضیح داده شده است. عملکرد بدن در زدن کلیدها نکات دیگری در مورد چگونگی به دست آوردن یک استاکاتو واضح و یک لگاتو بدون مات، در مورد خطرات تاکید بی مورد بر حفظ کردن و نیاز به تنوع در تمرین، و نظرات ویژه در مورد استفاده از پدال وجود دارد که باید با دقت بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب اصول بنیادین در نواختن پیانو

جوزف لوین
جوزف‌ لوین پیانیست روسی و معلم پیانو بود. Lhévinne در سال 1924 کتاب کوتاهی نوشت که به عنوان یک کتاب کلاسیک در نظر گرفته می شود: اصول اساسی در نوازندگی پیانوفورته.