کتاب در دام ذهن مقلد

Don't Feed the Monkey Mind
چگونه چرخه ترس و نگرانی را متوقف کنیم؟
کد کتاب : 94305
مترجم :
شابک : 978-6226683876
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 249
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب در دام ذهن مقلد اثر جنیفر شنون

همان کارهایی که برای کنترل اضطراب انجام می دهیم، می تواند اضطراب را بدتر کند. این راهنمای منحصربه‌فرد یک رویکرد مبتنی بر رفتار درمانی شناختی (CBT) ارائه می‌کند تا به شما کمک کند پچ پچ مداوم «ذهن میمون» مضطرب خود را بشناسید، از تغذیه افکار مضطرب خودداری کنید و آرامش شخصی را که می‌خواهید بیابید.
حکیمان باستان ذهن انسان را با میمون مقایسه می کردند: دائما در حال صحبت کردن، از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن - بی انتها از ترس به سمت امنیت حرکت می کند. اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که زندگی آنها تحت تاثیر اضطراب قرار گرفته است، با این روند آشنا هستید. متأسفانه، نمی‌توانید «ذهن میمون» را خاموش کنید، اما می‌توانید غذا دادن به میمون را متوقف کنید یا با اجتناب از چیزهایی که از آن می‌ترسین، به او پاداش ندهند.
این کتاب توسط روان درمانگر جنیفر شانون نوشته شده است، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از درمان شناختی رفتاری موثر اثبات شده (CBT)، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، و تکنیک های ذهن آگاهی و همچنین تصاویر سرگرم کننده، جلوی تسلط افکار مضطرب را بگیرید. با دنبال کردن تمرین‌های این کتاب، یاد می‌گیرید که افکار مضطرب خود را شناسایی کنید، آن افکار را زیر سوال ببرید و ترس‌های اصلی را کشف کنید.
هنگامی که غذا دادن به میمون را متوقف می کنید، هیچ محدودیتی برای گسترش زندگی شما وجود ندارد. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه اضطراب تنها تا زمانی ادامه می یابد که سعی کنید از آن اجتناب کنید. و به طرز متناقضی، تنها با جست‌وجوی و مقابله با چیزهایی که شما را مضطرب می‌کند، می‌توانید چرخه‌ای را که ترس‌هایتان را زنده نگه می‌دارد، معکوس کنید.

کتاب در دام ذهن مقلد

جنیفر شنون
جنیفر شانون یک روان درمانگر دارای مجوز و یک دیپلمات معتبر در درمان شناختی-رفتاری متخصص در اضطراب است. او بیش از سی سال تجربه در درمان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دارد. او نویسنده کتاب‌های به ذهن میمون غذا ندهید، راهنمای بقای اضطراب برای نوجوانان و کتاب کار خجالتی و اضطراب اجتماعی برای نوجوانان است. کتاب‌های او برای کتاب‌های Reading Well on Prescription در بریتانیا انتخاب شده‌اند. او الهام گرفت که اولین کتابش را برای دخترش بنویسد که در دوران راهنمایی دچار اضطراب اجتماعی شد...
نکوداشت های کتاب در دام ذهن مقلد
This book is a gem for people seeking to tame runaway anxiety and upset.
این کتاب گوهری برای افرادی است که به دنبال رام کردن اضطراب و ناراحتی هستند.
David Carbonell, PhD

The book will teach you simple and powerful strategies to harness fear and worry.
این کتاب راهبردهای ساده و قدرتمندی را برای مهار ترس و نگرانی به شما آموزش می دهد.
Dennis Greenberger, PhD

قسمت هایی از کتاب در دام ذهن مقلد (لذت متن)
مأموریت اصلی میمون شما _حفظ بقا و ایمنی در قبیله_ با ازبین بردن تمامی ابهام ها به بهترین شکل ممکن انجام می شود. حکمت میمون همان چیزی است که ممکن است شما را به کشتن دهد، اما خودتان از این مسأله آگاهی ندارید. مطابق با این دیدگاه، تنها زمانی که برای آرامش یافتن، امن و مناسب است، زمانی است که می توانید نتیجه را پیش بینی و اداره کنید. مرگ یا اطمینان، مسأله این است! باوجوداین، تنها چیزی که درمورد آن یقین داریم این است که فردا خورشید طلوع خواهد کرد. اگر توانایی پذیرش ابهام در مورد حقایق را نداشته باشیم، نمی توانیم به خوبی بخوابیم. ازاین رو، تا زمانی که همۀ تهدیدها را برطرف نکنیم، نمی توانیم آرامش داشته باشیم یا احساس لذت کنیم. توانایی تصمیم گیری را از دست می دهیم زیرا تصور می کنیم که همیشه می توانیم با تحقیق و احتیاط کافی، انتخاب صحیحی داشته باشیم. مسایل جدید را خطرناک فرض می کنیم، مگر آن که ثابت شود ایمن و بی خطر است.