کتاب من پیانونواز موتسارت هستم

I am a Mozart pianist
بچه محل موزیسین ها 2
کد کتاب : 95715
شابک : 978-6222045197
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب من پیانونواز موتسارت هستم اثر محمدرضا مرزوقی

شانس با بابک و باران یار است و جعبه‌ی موسیقی هنوز هم کار می‌کند، البته به‌جز کار اصلی‌اش که پخش آهنگ است. این ‌بار آهنگی از موتسارت پخش می‌کند و بابک و باران را پرت می‌کند به اتریش اواخر قرن هجدهم، درست توی اتاق پذیرایی خانه‌ی مجلل آقای موتسارت.

موتسارت مربی پیانوی بابک می‌شود و او را به‌عنوان پیانونوازی که خوانندگان گروه اپرایش را هماهنگ می‌کند برمی‌گزیند. بعد هم برای اجرای اپرای «عروسی فیگارو» به سفری پرماجرا به فرانسه می‌روند و با اجرای این اپرا انقلابی در میان تماشاگران به پا می‌کنند. تماشاگرانی که فکر می‌کنند ملکه‌ی اتریشی‌شان فرق بین نان و کیک را نمی‌داند.

کتاب من پیانونواز موتسارت هستم

محمدرضا مرزوقی
محمد رضا مرزوقی در سال 1355 متولد شد. عاتکه عنوان اولین کتاب اوست که در سال 1380 توسط نشر روشنگران به چاپ رسید. رمان دیگرش به نام تل عاشقون با همکاری نشر افق، و رمان های پسین شوم و بارداری بی هنگام آقای میم با همکاری نشر روشنگران منتشر شد. او در این سال ها جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست نیز داستان هایی نوشته که برخی از آن ها توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده اند.فیلمنامه نویسی و فیلم سازی مستند از فعالیت های دیگر محمد رضا مرزوقی است.
دسته بندی های کتاب من پیانونواز موتسارت هستم