کتاب با قلبت بنواز

Playing from the Heart
کد کتاب : 22800
مترجم :
شابک : 978-6004626842
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب با قلبت بنواز اثر پیتر اچ رینولدز

پیتر اچ. رینولدز ، خالق کتاب نقطه ، یک ادای احترام کاملا عالی به قدرت موسیقی و پیوندهای خانوادگی کرده است.
هنگامی که پسر جوانی با لذت بردن از فشار دادن کلیدها روی پیانوی خانوادگی شان شروع به نواختن می کند ، پدرش او را در کلاسی ثبت نام می کند تا بتواند درست بنوازد. با تشویق پدرش ، راج یادداشت ها ، سپس میزان ها ، سپس آهنگ ها و در آخر قطعات کلاسیک را می آموزد که پدرش می تواند آنها را تشخیص دهد و به آنها افتخار کند. اما مشکل این جا است که هرچه راج بیشتر تمرین می کند و مهارت بیشتری کسب می کند ، از نواختن خود کمتر لذت می برد ، تا جایی که بزرگ می شود و کلا نواختن را متوقف می کند. اما وقتی پدرش بیمارمی شد و از راج می خواهد تا برای او باز هم بنوازد ، آیا راج به یاد می آورد که چگونه با قلبش بنوازد؟
پیتر. اچ. رینولدز، نویسنده و تصویرگر کانادایی به سبب آثاری که درباره ی زیبایی شناسی، خلاقیت و ابراز وجود برای کودکان نوشته است، شناخته شده است.
او در سال ۱۹۶۱ زاده شد و از ۷ سالگی شروع به نوشتن و انتشار داستان کرد و با کمک دستگاه زیراکس پدرش وهمراهی برادر دو قلویش به تهیه‌ی روزنامه دیواری پرداخت.
او در دانشگاه ماساچوست به تحصیل پرداخته و در ۱۹۸۳ جایزه سال بهترین دانشجوی ارتباطات را از آن خود کرده است. پدر و مادرش افرادی جست و جوگر، اهل پژوهش و فرهنگ دوست بودند وعلاقه مند به سفر. پدر بزرگش در یک سفر با کشتی از انگلستان، شهر همیلتون در نیوزیلند را کشف کرد و حرف H که اسم میانی پیتر است از مخفف نام همین شهر گرفته شده است. هم اکنون مجسمه‌ای از پدر بزرگ در آن شهر وجود دارد.
پیتر تاکنون ۶۵ کتاب نوشته، اما به گفته خودش ۱۰۰ ایده دیگر هم در سر دارد. او علاوه بر نوشتن داستان و تصویرگری آن به تهیه فیلم متحرک آموزشی نیز علاقه مند است و آن را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد.

کتاب با قلبت بنواز

پیتر اچ رینولدز
پیتر همیلتون رینولدز نویسنده و تصویرگر کتاب های کودکان است و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت رسانه ای آموزشی FableVision است.
قسمت هایی از کتاب با قلبت بنواز (لذت متن)
تصاویر آمیخته شده با مدیای رینولدز از فضای سفید و رنگ خاموش برای تقویت احساس متن استفاده ماهرانه می کند.
Kirkus Reviews
مناسب برای طیف وسیعی از دوستداران موسیقی ، این یک داستان غنایی و عاشقانه مصور است که قلب ها را به تپش در می آورد.
School Library Journal