کتاب اکو 1

Echo
(داستان فردریش)
کد کتاب : 23412
مترجم :
شابک : 978-6008111535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 151
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اکو 2
Echo
(داستان مایک)
کد کتاب : 23413
مترجم :
شابک : 978-6008347088
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 123
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 116
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اکو 3
Echo
(داستان آیوی)
کد کتاب : 23414
مترجم :
شابک : 978-6008111870
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 104
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

پژواک
Echo
کد کتاب : 43545
مترجم :
شابک : 978-6002966094
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 564
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اکو 1 اثر پم مونیوس رایان

کتاب «اکو» رمانی نوشته «پم مونیوس رایان» است که نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید. یک ساز دهنی جادویی باعث پیوند خوردن زندگی سه کودکی می شود که در زمان جنگ جهانی دوم زندگی می کنند. «فردریش»، پسری فوق العاده بااستعداد در موسیقی که یک ماه-گرفتگی روی صورتش دارد، باید برای نجات پدرش تلاش کند چون حمایت پدرش از یهودیان باعث شده او در یک اردوگاه زندانی شود. در «پنسیلوانیا»، پسری پیانو-نواز به نام «مایک» و برادرش «فرانکی»، این فرصت را به دست می آورند که برای همیشه از پرورشگاه بگریزند، اما فقط در صورتی که بتوانند با زن مرموزی که آن ها را به فرزندخواندگی پذیرفته، ارتباطی دوستانه شکل دهند. در «کالیفرنیا»، «آیوی ماریا» در مدرسه با مشکلات زیادی رو به رو شده و به علاوه، اتهامات علیه چند صاحبخانه ژاپنی که ممکن است بالاخره خانه ای را برای خانواده «آیوی» فراهم کنند، نگرانی های زیادی را برای او به وجود آورده است. داستان های این سه شخصیت به شکلی جذاب روایت می شود و در کنار یکدیگر، تصویری فراموش نشدنی را در ذهن مخاطبین خلق می کند.

کتاب اکو 1


ویژگی های کتاب اکو 1

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

نامزد نشان نیوبری سال 2016

نامزد جایزه ادیسه سال 2016

نامزد جایزه Bluebonnet تگزاس سال 2017

برنده جایزه Audie سال 2016

پم مونیوس رایان
پم مونیوس رایان (Pam Muñoz Ryan) یک نویسنده آمریکایی برای کودکان و بزرگسالان است، به ویژه در ژانرهای چند فرهنگی. مونیوسرایان در بیکرزفیلد، کالیفرنیا متولد شد و از نظر تأثیرات فرهنگی باسکایی، ایتالیایی و اوکلاهومان نیمی از مکزیک است.مونیوسرایان بیش از چهل کتاب برای جوانان نوشته، از جمله کتاب های تصویری، خوانندگان اولیه و رمان های متوسط و برای بزرگسالان. او نویسنده دریافت کننده جایزه حقوق بشر و مدنی NEA ، جایزه ادبی ویرجینیا همیلتون برای ادبیات چند فرهنگی و جایزه لودینگتون برای بدنه کار ...
نکوداشت های کتاب اکو 1
An elegant trio of interconnected stories.
سه گانه ای دلنشین از داستان های در هم تنیده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A grand narrative that examines the power of music to inspire beauty in a world overrun with fear and intolerance.
روایتی وسیع که به قدرت موسیقی در خلق زیبایی در جهانی آکنده از ترس و تعصب می پردازد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Start to finish, the book is a joy to read.
این کتاب از ابتدا تا انتها لذت بخش است.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب اکو 1 (لذت متن)
«فردریش» سرش را تکان داد و گفت: «نگران نباشین پدر، از پسش برمیام.» خیلی دوست داشت حرف های خودش را باور کند؛ باور کند کاری مثل پیاده رفتن تا محل کار، آنقدر آسان است که خودش می تواند به تنهایی انجامش دهد و بدون حضور پدر، توانایی غلبه بر ترس هایش را دارد. موهای پدرش به هم ریخته بود، سفیدی موها باعث شده بود قیافه اش خیلی جدی به نظر بیاید و این کاملا برازنده اش بود.

دستش را دراز کرد و به «فردریش» لبخند زد، اما لبخندش مثل همیشه پر از شادی نبود، بلکه این بار مملو از نگرانی و اضطراب بود. آیا چشمان پدر خیس بود؟ «فردریش» برگشت، پدرش را در آغوش گرفت و تمام سعی اش را کرد که به او اطمینان خاطر بدهد؛ «هیچ بلایی سرم نمیاد، پدر. امروز اولین روز بازنشستگیه، باید ازش لذت ببرین. میخواین برین به کبوترا غذا بدین؟»

«فردریش» سرش را تکان داد؛ خوشحال بود که توانسته کمی فضا را شاد کند. «چطوری میخواین وقتتون رو بگذرونین؟ امیدوارم دوباره به نوازندگی فکر کنین.» سال ها قبل، پدر برای ارکسترسمفونی برلین، ویولن سل می نواخت؛ اما بعد از ازدواج و بچه دار شدن، آن را کنار گذاشته و سراغ یک کار جدی تر رفته بود. کمی بعد از تولد «فردریش»، مادرش از دنیا رفته بود و پدر هم از آن زمان به بعد، او و خواهرش، «الیزابت» را به تنهایی بزرگ کرده بود.