کتاب جک و نگرانی گنده بک

Jack's Worry
کد کتاب : 23226
مترجم :
شابک : 978-6004621250
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نگرانی های قلمبه ای
Jack's Worry
  • 15 % تخفیف
    35,000 | 29,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: شورا شورا
    نویسنده:
کد کتاب : 92373
مترجم :
شابک : 978-6007579190
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جک و نگرانی گنده بک اثر سم زپاردی

داستانی تکان‌دهنده و اطمینان‌بخش در مورد پریشانی‌های مرتبط با اولین تجربه‌ها - و رضایتی که با غلبه بر ترس‌های شما حاصل می‌شود.

جک عاشق نواختن ترومپت است و هفته هاست که مشتاق شرکت در اولین کنسرتش است. اما در صبح روز بزرگ، جک متوجه می شود که نگرانی دارد. و نگرانی او شروع به رشد می کند. حتی وقتی مادر جک او را برای یک صبحانه خاص صدا می‌کند، حتی وقتی که او زیر تخت پنهان می‌شود یا در حیاط می‌دود، نگرانی او او را دنبال می‌کند. ناگهان، وقتی نزدیک به زمان رفتن برای کنسرت است، جک متوجه می شود که همه چیز خیلی زیاد است. برای هر کسی که تا به حال از شکست در چیزی جدید می ترسد، این کتاب فقط آنچه را که برای کوچک کردن یک نگرانی به اندازه لازم است ارائه می دهد.

کتاب جک و نگرانی گنده بک

سم زپاردی
سام زوپاردی می گوید وقتی که قرار بود کار کند، کارتون را در مدرسه ترسیم می کرد. از جمله موارد دیگر، وی در انبار کتاب، کتابفروشی و فروشگاه اسباب بازی کار کرده است و هم اکنون با کودکان کار می کند. The Nowhere Box اولین کتاب تصویری وی است. او در انگلیس زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب جک و نگرانی گنده بک
Ideal antidote for anxious kids facing their own Worries.
پادزهر ایده آل برای کودکان مضطرب که با نگرانی های خود روبرو هستند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Performing in a first musical concert can be a nerve-wracking experience, as Zuppardi has artfully visualized...The acrylic-and-pencil illustrations truly transmit the amorphous nature of worrying, using convincing facial and body language, followed by huge happy smiles portraying a joyful resolution.
اجرا در اولین کنسرت موزیکال می تواند تجربه ای اعصاب خردکن باشد، همانطور که زوپاردی هنرمندانه تجسم کرده است... تصاویر اکریلیک و مداد واقعا ماهیت بی شکل نگرانی را منتقل می کنند، با استفاده از زبان قانع کننده صورت و بدن، و به دنبال آن لبخندهای شاد عظیمی به تصویر کشیده می شوند. یک قطعنامه خوشحال کننده
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب جک و نگرانی گنده بک (لذت متن)
مامان جک گفت: این برای خودش یک نگرانی حسابی است. خوشحالم که به من گفتی. تازه، می دانی؟ کنسرت برای این نیست که درست درست بنوازی. کنسرت برای این است که بهت خوش بگذرد و چیزی را که عاشقشی با آدم هایی که عاشقت هستند تقسیم کنی. تازه اگر دانه به دانه ی نتهایت را هم غلط بزنی، من باز عاشقت می مانم.