کتاب فروید خوانی

Reading Freud
بخش دوم :سال های بلوغ
کد کتاب : 95746
مترجم : هرایر دانلیان
شابک : 978-6227464153
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فروید خوانی اثر ژان میشل کینودو

فروید خوانی یک طرح کلی در دسترس از کل کار فروید از مطالعات در هیستری تا طرح کلی روانکاوی ارائه می دهد. حتی پیچیده ترین نظریه های فروید را به زبانی روشن و ساده بیان می کند و در عین حال از ساده سازی بیش از حد اجتناب می کند.
هر فصل بر روی یک متن متمرکز است و شامل اطلاعات پس زمینه ارزشمند، جزئیات بیوگرافی و تاریخی مرتبط، شرح تحولات پسا فرویدی و گاهشماری مفاهیم فروید است. ژان میشل کوینودوز با قرار دادن هر متن در متن زندگی و کار فروید به عنوان یک کل، موفق می شود یک نمای کلی ایجاد کند که زمانی، همبستگی و تعاملی است. متون مورد بحث عبارتند از:
تعبیر خواب
"غیرعادی"
تمدن و نارضایتی های آن
ارائه واضح، همراه با خلاصه‌های منظم ایده‌های مطرح‌شده، خواننده را تشویق می‌کند تا به طور کامل با متون ارائه‌شده درگیر شود و درک کاملی از هر متن در زمینه پیشینه آن و تأثیر آن بر توسعه روانکاوی به دست آورد.
ژان میشل کوینودوز با تکیه بر تجربه گسترده خود به عنوان یک پزشک و معلم روانکاوی، یک ارائه جامع منحصر به فرد از کار فروید ارائه کرده است که برای هر کسی که فروید و روانکاوی را مطالعه می کند، ارزش زیادی دارد.

کتاب فروید خوانی

ژان میشل کینودو
ژان میشل کوینودوز یک روانکاو در بخش خصوصی در ژنو است. او عضو انجمن روانکاوی سوئیس و عضو افتخاری انجمن روانکاوی بریتانیا است. ژان میشل کوینودوز نویسنده کتاب «رام کردن تنهایی»، «رویاهایی که صفحه را ورق می‌زنند» و «خواندن فروید» است.