کتاب کتاب سرخ

The Red Book
کد کتاب : 2407
مترجم :
شابک : 978-600-7436-36-3
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 672
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کارل گوستاو یونگ از بزرگترین روانکاوان قرن بیستم

معرفی کتاب سرخ اثر کارل گوستاو یونگ

کتاب سرخ، اثری نوشته ی کارل گوستاو یونگ است که نخستین بار در سال 2009 وارد بازار نشر شد. این کتاب جذاب که به هنگام انتشار با بازخوردهای مثبت بسیار گسترده ای رو به رو شد، دربردارنده ی هسته ی اصلی آثار شناخته شده ی یونگ است. در این کتاب بود که یونگ، نظریات اساسی خود درباره ی کهن الگوها، ناخودآگاه جمعی، و فرآیند فردیت را گسترش داد؛ مفاهیمی که روان درمانگری را از ابزاری برای درمان بیماران به وسیله ای برای دستیابی به شکلی والاتر از رشد شخصیتی تبدیل کردند. کتاب سرخ، اثری منحصر به فرد است و به راحتی در طبقه بندی های مرسوم جای نمی گیرید. این اثر به عنوان پژوهشی درباره ی معنای انسان بودن، از محدودیت های روانکاوی فراتر می رود و جایگاه یونگ را در کنار متفکرینی تحول آفرین همچون کارل مارکس، جورج اورول و البته، زیگموند فروید به تثبیت می رساند.

کتاب کتاب سرخ

کارل گوستاو یونگ
کارل گوستاو یونگ، زاده ی 26 جولای 1875 و درگذشته ی 6 جون 1961، روانپزشک، فیلسوف و نویسنده ای سوئیسی بود که به خاطر فعالیت هایش در روانشناسی و ارائه ی نظریاتش تحت عنوان «روان شناسی تحلیلی» شناخته می شود. یونگ در کسویل سوییس متولد شد. او در جوانی مجذوب علم و فلسفه شد و دانشگاه بازل برای تحصیل در رشته ی پزشکی به او بورس داد. یونگ پس از مدتی به عضویت انجمن مناظرات دانشگاه درآمد. او بیش از دو سال در جلسات احضار روح شرکت می کرد چرا که این جلسات را موضوعی برای تحقیقات خود در نظر می گرفت. یونگ دوران ...
نکوداشت های کتاب سرخ
Jung considered The Red Book to be his most important work.
یونگ، کتاب سرخ را مهم ترین اثر خود در نظر می گرفت.
Amazon Amazon

It provides a singular and extraordinary insight into one of the 20th century’s most celebrated minds.
این کتاب، بینشی منحصر به فرد و خارق العاده را از یکی از تحسین شده ترین ذهن های قرن بیستم ارائه می کند.
Brain Pickings

A fascinating work.
اثری شگفت انگیز.
Psych Central

قسمت هایی از کتاب سرخ (لذت متن)
سال هایی که از آن ها در این کتاب با شما سخن گفته ام، مهم ترین ایام زندگی من بوده اند. هر چیز دیگر که هست از اینجا سرچشمه می گیرد و جزئیات پس از آن دیگر اهمیت چندانی ندارد.

کتاب سرخ مستندی است مبتنی بر گذر جهان از میان روح یک مرد، و درست همان طور که یک فرد کنار دریا ایستاده و به موسیقی بسیار عجیب و هراس انگیز گوش می سپارد و نمی تواند توضیح دهد که چرا قلبش به درد می آید، یا چرا می خواهد فریادی از سر تحسین از جنجره ی خود برکشد... به همان گونه توسط عظمت و شکوه این کتاب از درون بر کشیده می شود و بر بلندی هایی جولان می دهد که هرگز بر آن نبوده است.