کتاب تصمیم گیری

Decide and Conquer
کد کتاب : 9796
مترجم :
شابک : 978-6007212301
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تصمیم گیری اثر استیفن پی رابینز

کتاب «تصمیم گیر» به همه رهبران کمک می کند تا در تصمیمات بزرگی که آینده آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و سازمانشان را به موفقیت می رساند هدایت کنند. دیوید 44 چالشی را که رهبران هنگام شروع یک موقعیت جدید با آن روبرو می شوند، تشریح می کند، سپس چارچوب تصمیم گیری را که برای غلبه بر چالش ها در نقش خود به کار گرفته است، به شما نشان می دهد. دیوید شما را به سفری حماسی برای بقای شرکتی و شخصی می برد که شامل غول های صنعت مانند آدام نویمان، بری دیلر، جک ولش، بیل آکمن و دیگر رهبران می شود.

در کتاب «تصمیم گیری» یاد خواهید گرفت که:

از اصولی مانند ارتباطات باز، شفافیت و مهربانی برای اطلاع از تصمیم گیری های عالی استفاده کنید.
حتی قبل از شروع، با حذف موانع احتمالی قبل از تبدیل شدن به یک مشکل، خود را برای موفقیت آماده کنید.
یک رهبر جسور و قاطع باشید و تسلیم ترس نشوید.

دیوید با به کارگیری اصولی که در سمت‌های رهبری قبلی آموخته بود، توانست تصمیمات حیاتی بسیاری بگیرد که به معنای مرگ یا زندگی برای Meetup بود.
از تصمیم به پذیرش موقعیت و شرایط مذاکره گرفته تا مدیریت یک سری بحران‌های به ظاهر بی‌پایان در طول فروش و همه‌گیری جهانی، « کتاب تصمیم گیری » خوانندگان را در تصمیم‌های کلیدی که با آن‌ها روبرو خواهند شد با توصیه‌های ارزشمندی برای هر یک راهنمایی می‌کند.

کتاب تصمیم گیری

استیفن پی رابینز
استیفن رابینز کتابهای متعددی در زمینه مدیریت و رفتار سازمانی تالیف کرده که از جمله آنها می توان به مبانی مدیریت، مدیریت رفتار سازمانی، تئوری سازمان، مدیریت انسانها و Decide and Conquerاشاره کرد.
نکوداشت های کتاب تصمیم گیری
Even though David has had unique and entertaining experiences, he also has a unique ability to apply the lessons to situations we might all find ourselves facing
اگرچه دیوید تجربیات منحصر به فرد و سرگرم کننده ای داشته است، او همچنین توانایی منحصر به فردی در به کار بردن درس ها در موقعیت هایی دارد که ممکن است همه ما با آن مواجه شویم.
Noam Wasserman

قسمت هایی از کتاب تصمیم گیری (لذت متن)