کتاب فلسفه هنر هایدگر

Heideggar's philosophy of art‬‏
کد کتاب : 98425
مترجم :
شابک : 978-9647387521
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فلسفه هنر هایدگر اثر جولیان یانگ

این کتاب «فلسفه هنر هایدگر»، اولین مطالعه جامع به زبان انگلیسی درباره فلسفه هنر هایدگر است که در اواسط دهه 1930 با بحث هایدگر در مورد معبد یونانی و بیانیه هگلی او مبنی بر اینکه یک اثر هنری بزرگ یک فرهنگ کامل را در تجلیل تأییدی از «حقیقت» بنیادی خود گرد هم می آورد، آغاز می شود. و اینکه با این معیار هنر در مدرنیته «مرده» است. کار بعدی او روی هولدرلین، که او بعدا او را به عنوان تأثیر تعیین کننده بر فلسفه بالغ خود معرفی کرد، او را به درگیری پرشور با هنر ریلکه، سزان، کلی و ذن بودیسم سوق داد. یانگ با تکیه بر مطالبی که تاکنون در دنیای آنگلوافون ناشناخته بوده است، روایت جدیدی از فلسفه هنر هایدگر ارائه می دهد و نشان می دهد که مقاله معروف او «منشاء اثر هنری» آغاز آن است، نه پایان آن.
جولیان پادریک یانگ (زاده ۱۹ ژوئن ۱۹۴۳) فیلسوف در دانشگاه ویک فارست است. او به دلیل تخصص خود در فلسفه پساکانتی شناخته شده است. او در فلسفه قاره ای فلسفه هنر، فلسفه محیطی، و فلسفه دین تخصص دارد. پروفسور یانگ قبل از مهاجرت به ایالات متحده در تمام سطوح در دانشگاه های اوکلند، پیتسبورگ، کلگری و تاسمانی تدریس می کرد.

کتاب فلسفه هنر هایدگر

جولیان یانگ
جوليان يانگ زاده 19 ژوئن 1943، فیلسوف آمریکای استاد علوم انسانی در دانشگاه ویک فارست است. وی به دلیل تخصص خود در فلسفه پس از کانتی شناخته شده است.وی در فلسفه قاره ای ، فلسفه هنر ، فلسفه محیط زیست و فلسفه دین تخصص دارد. پیش از عزیمت به ایالات متحده ، در همه سطوح در دانشگاه های اوکلند ، پیتسبورگ ، کلگری و تاسمانیا تدریس می کرد. وی بسیاری از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا را در اوکلند و سراسر استرالیا نظارت و بررسی کرده است. او نویسنده ده کتاب است ، بیشتر در فلسفه آلمانی قرن نوزدهم و بیستم...
دسته بندی های کتاب فلسفه هنر هایدگر