کتاب گل اسکلتی

Skeleton Flower
کد کتاب : 101667
مترجم : ساقی سلیقه دار
شابک : 978-6227945836
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب گل اسکلتی اثر کیم جونگ هیون

کیم جونگ هیون، خواننده نابغه‌ی کره‌ای، عضو گروه شاینی، فلسفه زندگی از نگاه خودش را در داستانی عاشقانه به نام گل اسکلتی به تصویر کشیده است. او که همیشه آرزوی خود را نوشتن کتاب می‌دانسته، با این رمان، خوانندگان بسیاری از سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. گل اسکلتی، در رده‌بندی بهترین رمان‌های کره‌ای در دهه‌ی اخیر، جایگاه دوم را بدست آورده.

گل اسکلتی یکی از داستان‌های معروف کشور کره به حساب می‌آید که همچون دیگر رمان‌های این کشور، خوانندگان فراوانی را از سراسر سیاره زمین مخاطب خود کرده است. خواندنش توصیه می‌شود.

کتاب گل اسکلتی

کیم جونگ هیون
کیم جونگ هیون (8 آوریل 1990 [1] - 18 دسامبر 2017)، که به نام Jonghyun شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده ضبط، مجری رادیو و نویسنده کره جنوبی تحت برچسب SM Entertainment بود. او به مدت نه سال خواننده اصلی گروه پسر بچه کره جنوبی Shinee بود و دوازده آلبوم با این گروه به دو زبان کره ای و ژاپنی منتشر کرد. او همچنین در گروه پروژه SM Entertainment، SM the Ballad، برای انتشار دو آلبوم EP شرکت کرد.
قسمت هایی از کتاب گل اسکلتی (لذت متن)
قلب آدم چیز عجیبیه. تا وقتی که چیزی مال اون نیست، آرزو می کنه که اونو داشته باشه، اما به محض این که به دستش میاره، مثل یک گل چیده شده، رهاش میکنه تا پژمرده بشه! البته، برای گلی که هنوز ریشه توی خاک داره، منطقی به نظر می رسه که آرزو کنه یه روزی دسته گل عروسی بشه و میون انگشت های نوعروس خوشبخت بشینه یا بخواد روی زیورآلات نقش ببنده و جاودانه بشه، ولی چه کاری ازش برمیاد، اگه یهو یه دستی از ناکجا بیاد و اونو از ساقه بچینه؟ گلی که یه زمانی سرزنده بود و دلی که پر از شوق و امید بود، هردوشون خیلی زود خشک میشن و می میرن…!