کتاب عروسک گردان

The Plotters
کد کتاب : 126652
مترجم :
شابک : 978-6003678422
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب عروسک گردان اثر اون سوکیم

کتاب «عروسک گردان» نوشته‌ی اون-سو کیم، رمانی است که به دنیای پنهان قاتلانی که در کره‌ی‌جنوبی فعالیت می‌کنند، می‌پردازد. این داستان پیچیده و تاریک و در عین‌حال طنزآمیز، قراردادهای ژانر ادبی تریلر را به چالش می‌کشد، و روایتی سرگرم‌کننده، خوش‌خوان، تفکربرانگیز و پر از کشمکش را عنوان می‌کند. قهرمان داستان «عروسک گردان»، جوان یتیمی به نام ریسنگ است که به‌وسیله‌ی قاتلی کارکشته به نام الدراکون، در ستاد جنایی «کتابخانه»، بزرگ‌شده است. ریسنگ اکنون به‌عنوان آدمکشی حرفه‌ای کار می‌کند. خانه‌ی الدراکون که ریسنگ در آن کودکی خود را گذرانده، پر از کتاب‌هایی بود که هیچ‌وقت کسی آن‌ها را نمی‌خواند و به همین دلیل، به آن کتابخانه می‌گفتند. زندگی ریسنگ روزی هنگام انجام مأموریت از روال عادی خود خارج می‌شود. او با سه زن جوان عجیب و غریب آشنا می‌شود که در ادامه داستان زندگی رسینگ را دگرگون می‌کنند.
اون-سو کیم نویسنده‌ی اهل کره‌ی‌جنوبی است. او ادبیات کره‌ای را در دانشگاه کیونگ‌هی تحصیل کرد و در آنجا دوره‌ی کارشناسی ارشد را نیز به پایان رساند. اون-سو کیم ( 김언수؛ زاده ۱۹۷۲) کار نویسندگی خود را با نوشتن داستان‌های کوتاه آغاز کرد و بعدها اولین کتابش به نام «کابینت» را به چاپ رساند. تریلر هیجان‌انگیز او «عروسک‌گردان» در عرصه‌ی جهانی به شهرت رسیده و اولین رمان این نویسنده است که به انگلیسی ترجمه شد.

کتاب عروسک گردان

اون سوکیم
کیم اون سو (متولد 1972) نویسنده کره جنوبی است. او ادبیات کره ای را در دانشگاه کیونگ هی تحصیل کرد و در آنجا دوره کارشناسی ارشد را نیز به پایان رساند.اون_سو کیم ( 김언수؛ زاده ۱۹۷۲) کار نویسندگی خود را با نوشتن داستان‌های کوتاه آغاز کرد و بعدها اولین کتابش به نام «کابینت» را به چاپ رساند. تریلر هیجان‌انگیز او «عروسک‌گردان» در عرصه‌ی جهانی به شهرت رسیده و اولین رمان این نویسنده است که به انگلیسی ترجمه شد. اون سو در سال ۲۰۱۶ کتاب موفق دیگری به نام «خ...