کتاب اولین دقیقه مکالمه

The First Minute
آیا به شیوه درست ارتباط برقرار می کنید؟چگونه مکالماتی را شروع کنیم که به نتیجه برسند؟
کد کتاب : 101760
مترجم : سارا اصل شیرین
شابک : 978-6227592535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب اولین دقیقه مکالمه اثر کریس فنینگ

کتاب اولین دقیقه مکالمه یک راهنمای گام‌به‌گام برای شروع مکالمات روشن و واضح در شرایط کاری روزمره است. این راهنمای گام به گام شامل مکالمات و ایمیل های شما با تیم‌تان، همتایان‌تان، و مدیران‌تان می‌شود که بیش از ۸۰ درصد از ارتباطات شما در محیط کار را پوشش می‌دهد.
اگر زمینه، هدف و پیام هر گفتگو مشخص باشد، آن گفتگو به موفقیت می‌رسد. حتی پیچیده‌ترین موضوعات اگر با استفاده از ساختار درست خلاصه شده باشند، می‌توانند ساده و واضح شروع شوند.
رسیدن به تمام این‌ه در کمتر از یک دقیقه، با استفاده از تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب ممکن است.
با متمرکز شدن بر دقیقه اول، می‌توانید هر گفتگوی کاری را به موفقیت برسانید. این کار را انجام دهید و به عنوان یک ارتباط گیرنده حرفه‌ای شناخته شوید.

کتاب اولین دقیقه مکالمه

کریس فنینگ
کریس فنینگ یک شوهر، پدر و نویسنده است که ماموریت دارد به متخصصان فناوری اطلاعات کمک کند تا ارتباطات خود را در محل کار بهبود بخشند. او معتقد است که تعاملات روزمره، پیشرفت پروژه و سودآوری شرکت را می توان با کمک به متخصصان فناوری اطلاعات برای تبدیل شدن به ارتباطات عالی بهبود بخشید. در طول پانزده سال گذشته، کریس در شش صنعت مختلف، در شرکت‌هایی از شرکت‌های نوپا گرفته تا FTSE 100 و Fortune 50 کار کرده است. کتاب و دوره‌های آنلاین او به بهبود مهارت‌های ارتباطی بیش از 10000 نفر از ب...